Moda i Uroda

Beyonce i Jay-Z w pierwszej wspólnej kampanii. O zdjęciach pary w diamentowej biżuterii mówi cały świat

Moda i Uroda

Aktualizacja:
cover video/x-news

Beyonce i Jay-Z są małżeństwem już od kilkunastu lat, ale jeszcze nigdy nie zdarzyło im się wystąpić we wspólnej kampanii. Teraz zdarzyło się to po raz pierwszy, gdyż para zdecydowała się zrobić wyjątek dla kultowej firmy biżuteryjnej Tiffany & Co. Ich sesja zdjęciowa "About Love" wzbudziła wiele emocji.

Związek Jaya-Z i Beyonce

Według szacunków "Forbesa" Beyonce i Jay-Z niejednokrotnie byli uznawani za najlepiej zarabiające małżeństwo Hollywood. Co więcej, w wydaniu Księgi rekordów Guinnessa z 2011 roku, nazwano ich najbardziej wpływową i najbogatszą parą świata. Stworzyli bowiem własne muzyczne imperium, zarabiając setki milionów dolarów rocznie i stali się inspiracją dla ludzi na całym świecie. Nie przeszkodziły im w tym kryzysy w związku, a nawet fakt, że raper przyznał się do zdrady piosenkarki. Zainteresowanie swoim małżeństwem podsycają tym, że raczej nie udzielają wywiadów i rzadko publikują wspólne zdjęcia. Teraz zrobili wyjątek dla Tiffany & Co.

Beyonce i Jay-Z we wspólnej kampanii

To pierwsza wspólna kampania muzycznego małżeństwa, dlatego też opublikowane zdjęcia wywołały wielkie emocje na całym świecie. Na fotografiach widać Beyonce w czarnej długiej sukni o syrenim kroju od Givenchy, a także w drugiej, równie wytwornej kreacji od Balmain. Obie stylizacje podkreśliły kobiecą sylwetkę artystki. Look gwiazdy uzupełniono wysokim i niedbałym - choć awangardowym - kokiem oraz subtelnym makijażem kociego oka. Na uwagę zasługuje jednak 128.54-karatowy naszyjnik Tiffany Diamond, który - odkąd odkryto go w 1877 roku - dotychczas miały na sobie zaledwie trzy osoby (jedną z nich była Audrey Hepburn). Tym samym Beyonce stała się pierwszą czarnoskórą kobietą w historii, która założyła na siebie owy diament.

Jay-Z w eleganckim garniturze również olśniewał ekskluzywnymi dodatkami. Specjalnie dla niego przerobiono broszkę Bird on a Rock projektu Jeana Schlumbergera (jednego z najsłynniejszych jubilerów XX wieku pełniącego kiedyś funkcję wiceprezesa firmy Tiffany & Co.) na spinki do mankietów. Miał na sobie także efektowną broszkę Apollo z platyny, żółtego złota oraz diamentów oraz jeden z nowych pierścionków zaręczynowych dla mężczyzn.

- Beyoncé i JAY-Z są uosobieniem współczesnej "love story". Jako marka od zawsze stojąca po stronie miłości, siły i autoekspresji nie mogliśmy wymarzyć sobie bardziej ikonicznej pary, która byłaby lepszą reprezentacją wartości przyświecających Tiffany'emu. Czujemy się zaszczyceni, że Carterowie dołączyli do rodziny Tiffany'ego - powiedział Alexandre Arnault, wicedyrektor wykonawczy ds. produktu i komunikacji Tiffany & Co.

Sesja zapowiadająca nową erę w historii kultowej biżuteryjnej marki jest wynikiem bliskiej współpracy i wizji podzielanej przez Beyonce, Jaya-Z oraz Tiffany & Co. Jej kontynuacją będzie przekazanie przez Tiffany'ego dwóch milionów dolarów na rzecz instytucji należących do organizacji Historically Black Colleges and Universities.

Zobacz także:

Zobacz wideo: Jay-Z opowiedział o życiu rodzinnym w czasie pandemii. Czuje, że zbliżyli się do siebie

Autor: Sabina Zięba

Pozostałe wiadomości