Święta to okres, który niewątpliwie kojarzy się z wręczaniem prezentów. Bożonarodzeniowym podarunkiem, który w założeniu ma być powodem do wielkiej radości, nierzadko bywa m.in. szczeniak. To fakt - grudniowa niespodzianka w postaci uroczego stworzenia początkowo może wywołać u obdarowanych ogromną euforię, ale co dzieje się później, gdy magia świąt po kilku tygodniach gaśnie? Historię, która zaczyna się od dziecięcego zachwytu nad pieskiem znalezionym pod choinką, a kończy refleksją nad tym, jak łatwo codzienność potrafi zepchnąć zwierzę na drugi plan, pokazano w kampanii Doliny Noteci "Zabawki z czasem się nudzą", której tłem jest poruszający utwór "Czemu pozwoliłeś kochać?". Piosenka odpowiada na pytanie, jakie myśli kłębią się w głowie odrzuconego czworonoga.
Ponad połowa kobiet w Polsce doświadcza seksistowskich komentarzy, a wielu mężczyzn nie rozpoznaje ich jako form przemocy. Dlaczego zachowanie to jest bagatelizowane, normalizowane i ukrywane pod pozorem humoru? Ruszyła kampania SEXEDPL.
SEXEDPL w ramach międzynarodowej akcji "16 Dni Przeciw Przemocy ze Względu na Płeć" stworzyła kampanię promującą bezpłatną Antyprzemocową Linię Pomocy 720 720 020.
Pod hasłem "Blisko telefonu-daleko od dziecka" Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę rusza z kampanią społeczną promującą cyfrową higienę i bezpieczny rozwój najmłodszych.
Ewelina Flinta we współpracy z Niebieską Linią i Amnesty International oraz Feminoteką rusza z ważną akcją społeczną "Możesz mi powiedzieć". Artystka wraz ze specjalistami postanowiła wesprzeć działania związane z coroczną kampanią 16 Dni Przeciwko Przemocy. Nam opowiedziała nieco więcej o inicjatywie, natomiast Renata Durda, kierowniczka "Niebieskiej Linii" wytłumaczyła, gdzie kobiety mogą szukać pomocy w przypadku nadużyć seksualnych.
18 października przypada Europejski Dzień Walki z Handlem Ludźmi. Najczęstszym i jednocześnie słabo rozpoznanym celem jest wykorzystywanie ludzi w pracy. O szczegółach w Dzień Dobry TVN opowiedzieli Irena Dawid-Olczyk z Fundacji La Strada oraz muzycy: Bartek Caboń i Amadeusz Krebs.
Emma Watson zaskoczyła fanów odważną metamorfozą. Aktorka znana z roli Hermiony Granger w filmowej serii o Harrym Potterze zdecydowała się na krótkie cięcie i zmianę koloru włosów.
Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką zorganizowała wyjątkową akcję. Kampania "Silniejsi Razem" ma na celu uświadomienie pracodawcom, jak wiele korzyści płynie z zatrudniania imigrantów i uchodźców.
W mediach społecznościowych rozpoczyna się właśnie kampania "DQ Plus" Zjednoczenia Pozytywni w Tęczy. Do końca roku 14 drag queens będzie mówić o zagrożeniu HIV i profilaktyce zakażenia tym wirusem m.in. na Facebooku, Instagramie i TikToku. O szczegółach akcji w Dzień Dobry TVN opowiedzieli Electroda, Zicola i doradca ds. HIV/AIDS z Fundacji Edukacji Społecznej, dr Rafał Król.
Dwie przyjaciółki - ukraińska pisarka i rosyjska kucharka połączyły siły, by nieść pomoc Ukrainie. Panie w mediach społecznościowych rozpoczęły kampanię "#CookForUkraine" z której wszelkie pieniądze przekazane zostaną na pomoc dzieciom ze wschodu. - Symbolizujemy dwie strony wojny – napisały w sieci.
Po serii skandali Victoria's Secret udowadnia, że zmienia swój kierunek i stawia na różnorodność. Sofía Jirau przeszła właśnie do historii jako pierwsza modelka marki z zespołem Downa. 24-latka wzięła udział w najnowszej kampanii bielizny.
Wizerunek Kate Middleton został wykorzystany w kampanii przeciwko przemocy domowej. Graficy nałożyli na jej twarz krwawe rany i siniaki. Plakat opatrzyli podpisem: "Zgłosiła go. Nikt jej nie uwierzył...". Problem w tym, że ani księżna, ani rodzina królewska nie zostali zapytani o zgodę. Wszystko odbyło się bez ich wiedzy.
Helen Simon została okrzyknięta najstarszą modelką świata. 99-letnia kobieta po długich namowach wzięła udział w kampanii reklamowej marki kosmetycznej, której założycielką jest jej wnuczka. Niesamowite zdjęcia zachwycającej urodą staruszki biją rekordy popularności na Instagramie.
Beyonce i Jay-Z są małżeństwem już od kilkunastu lat, ale jeszcze nigdy nie zdarzyło im się wystąpić we wspólnej kampanii. Teraz zdarzyło się to po raz pierwszy, gdyż para zdecydowała się zrobić wyjątek dla kultowej firmy biżuteryjnej Tiffany & Co. Ich sesja zdjęciowa "About Love" wzbudziła wiele emocji.