kampania

    Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką zorganizowała wyjątkową akcję. Kampania "Silniejsi Razem" ma na celu uświadomienie pracodawcom, jak wiele korzyści płynie z zatrudniania imigrantów i uchodźców.

    W mediach społecznościowych rozpoczyna się właśnie kampania "DQ Plus" Zjednoczenia Pozytywni w Tęczy. Do końca roku 14 drag queens będzie mówić o zagrożeniu HIV i profilaktyce zakażenia tym wirusem m.in. na Facebooku, Instagramie i TikToku. O szczegółach akcji w Dzień Dobry TVN opowiedzieli Electroda, Zicola i doradca ds. HIV/AIDS z Fundacji Edukacji Społecznej, dr Rafał Król.

    Dwie przyjaciółki - ukraińska pisarka i rosyjska kucharka połączyły siły, by nieść pomoc Ukrainie. Panie w mediach społecznościowych rozpoczęły kampanię "#CookForUkraine" z której wszelkie pieniądze przekazane zostaną na pomoc dzieciom ze wschodu. - Symbolizujemy dwie strony wojny – napisały w sieci.

    Od kilku lat toczą się dyskusje na temat kryzysu męskości. Redakcja Noizz

    Po serii skandali Victoria's Secret udowadnia, że zmienia swój kierunek i stawia na różnorodność. Sofía Jirau przeszła właśnie do historii jako pierwsza modelka marki z zespołem Downa. 24-latka wzięła udział w najnowszej kampanii bielizny.

    Wizerunek Kate Middleton został wykorzystany w kampanii przeciwko przemocy domowej. Graficy nałożyli na jej twarz krwawe rany i siniaki. Plakat opatrzyli podpisem: "Zgłosiła go. Nikt jej nie uwierzył...". Problem w tym, że ani księżna, ani rodzina królewska nie zostali zapytani o zgodę. Wszystko odbyło się bez ich wiedzy. 

    Pomoc będzie darmowa, bezpieczna i anonimowa. 

    "To bajkowo wygląda, ale nie jest łatwe"

    Helen Simon została okrzyknięta najstarszą modelką świata. 99-letnia kobieta po długich namowach wzięła udział w kampanii reklamowej marki kosmetycznej, której założycielką jest jej wnuczka. Niesamowite zdjęcia zachwycającej urodą staruszki biją rekordy popularności na Instagramie.

    Beyonce i Jay-Z są małżeństwem już od kilkunastu lat, ale jeszcze nigdy nie zdarzyło im się wystąpić we wspólnej kampanii. Teraz zdarzyło się to po raz pierwszy, gdyż para zdecydowała się zrobić wyjątek dla kultowej firmy biżuteryjnej Tiffany & Co. Ich sesja zdjęciowa "About Love" wzbudziła wiele emocji.

    Agata Młynarska została ambasadorką kampanii "Wcześniej Znaczy Lepiej". To projekt edukacyjny, który ma przyczynić się do popularyzacji idei wczesnej diagnostyki chorób zapalnych stawów. Dziennikarka przez lata leczyła swoje dolegliwości u ortopedy, dzisiaj chce pomóc innym pacjentom w zdobyciu wiedzy i znalezieniu odpowiedniego specjalisty.

    Selena Gomez popiera ruch ciałopozytywności. Aktorka podczas jednej z realizowanych kampanii, zgodziła się na nieretuszowane zdjęcia w bikini. "Nieidealna" figura gwiazdy momentalnie zainteresowała fanów.

    W lutym 2021 roku Nergal został skazany za obrazę uczuć religijnych. Artysta otrzymał karę pieniężną, jednak wyraził sprzeciw wobec wyroku nakazowego. Muzyk ruszył z kampanią Ordo Blasfemia i zorganizował internetową zbiórkę. Pieniądze mają wesprzeć osoby, którym wytoczono podobne procesy.

    Co roku kilkanaście tysięcy osób zostaje uznanych za zaginione. Święta to szczególny czas w roku, kiedy to ich rodziny liczą na to, że wrócą. Odczuwają wówczas bardziej niż kiedykolwiek nieobecność bliskich. Mają jeszcze większą nadzieję na odnalezienie osoby zaginionej i pozostawiają wciąż miejsce przy stole. Najnowszy serial Player.pl "Nieobecni" zwraca uwagę na to smutne i przejmujące zjawisko.

    Choć trwająca pandemia koronawirusa i związane z nią obostrzenia nieco ograniczają możliwości spotkań towarzyskich, nie można popadać w rutynę. Nie warto spędzać każdego dnia w dresach na łóżku i z laptopem w rękach. Eksperci zgodnie twierdzą, że najlepiej codziennie wstać i ubrać się tak, jakbyśmy szli do pracy. Co jednak warto teraz nosić? Z pomocą przychodzi kampania Modivo. Marka na kilku zdjęciach zaprezentowała najmodniejsze trendy sezonu.

    Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna "Kino to emocje", która ma zachęcić do powrotu do kin. O jej założeniach mówili w Dzień Dobry TVN dyrektor PiSF, Radosław Śmigulski oraz aktor, Tomasz Ciachorowski.

    Rusza kampania Powiedzmy STOP szkolnej agresji, której celem jest nagłośnienie problemu przemocy rówieśniczej oraz zmiana postaw młodzieży. Jej inicjatorem jest Rzecznik Praw Dziecka Marek Michalak. Zaprosiliśmy go do Dzień Dobry TVN, aby zapytać o szczegóły tej akcji. Jak - według niego - należy reagować na przemoc w szkole? Naszym gościem była również sędzia i społeczny doradca Rzecznika Praw Dziecka Anna Maria Wesołowska. Dlaczego dzieci stają się agresywne? Jaka sankcja karna grozi agresorowi?

    Jedna z organizacji pro-life postanowiła przemówić zwolennikom aborcji do rozumu. Dlatego w całej Polsce pojawiły się banery z ciałem "rozszarpanego dzieciątka". - Chcę mieć prawo ochronić swoje dzieci przed takim widokiem. A tu mi odebrano to prawo - mówił w Dzień Dobry TVN Krzysztof Skórzyński. I nie chodzi mu tu o przekaz kampanii, a o samą formę. Czy to skuteczna forma walki o swój światopogląd? O tym dziennikarka i mama trójki dzieci Katarzyna Imiołek.

    Sprawca wypadku, Damian K.: "Wchodząc w dorosłe życie, zaczynam od tego, że upadam, trafiam do więzienia". O brawurze, zbytniej pewności siebie i niedostosowaniu prędkości do warunków panujących na drodze, czyli jednych z głównych przyczyn wypadków drogowych rozmawialiśmy z Pawłem Tomaszkiem, organizator kampanii społecznej „Godzina jazdy na wózku” i Klaudią Podkalicką, kierowcą rajdowym i ambasadorką tej akcji.

    Z niewolnika nie ma pracownika... Jak być bardziej zadowolonym ze swojego zawodu? "Pracuję, bo lubię" to kampania społeczna, która ma na celu sprawienie, że Polacy pokochają swoją pracę. Dziennikarka Dzień Dobry TVN Dorota Gardias była razem z wolontariuszkami akcji przy warszawskim przystanku Metro Centrum.

    Październik jest miesiącem walki z rakiem piersi. W Dzień Dobry TVN gościliśmy organizatora kampanii "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa” Jakuba Popławskiego oraz jej uczestników: Jana Górczaka i Dawida Słabęckiego, którzy postanowili motywować panie do wykonywania regularnych badań i walki o zdrowie oraz dostarczyć mężczyznom informacji na temat wspierania kobiet w trakcie choroby nowotworowej na każdym jej etapie. Co zrobili w ramach tej akcji?

    "Kręć Kilometry" to rowerowa kampania społeczna realizowana już po raz piąty przez Fundację Allegro All For Planet. By wziąć udział w kampanii, trzeba ściągnąć aplikację "Kręć Kilometry" i używać jej w trakcie rowerowych podróży. Każdy przejechany kilometr trafia na konto wybranego przez nas miasta. O akcji opowiedziała w Dzień Dobry Wakacje Agata Stachowiak z Fundacji Allegro All For Planet.

    "Byłem młodym człowiekiem, który może wszystko, a nic nie musi... Dwa lata temu złapałem się za jaja, wykryłem coś niepokojącego - guzek. Na USG usłyszałem: NOWOTWÓR!" Kampania „Łap jaja” ma zachęcić mężczyzn do badania się pod kątem raka jąder. Nowotwór ten szczególnie niebezpieczny jest dla panów między 19 a 40 rokiem życia. Wcześnie wykryty jest w 100 proc wyleczalny. O mężczyznach, nowotworze jądra, profilaktyce i wstydliwych wizytach u urologa rozmawiamy z dr Tomaszem Bużańskim.

    Z badań wynika, że co dziewiąty nastolatek w Polsce wysyła za pośrednictwem sms-ów lub wstawia do internetu swoje bardzo intymne zdjęcia. To zjawisko nazywa się sekstingiem. Dlaczego to głównie dziewczyny decydują się na wysyłanie swoich intymnych zdjęć? Czym taka "zabawa" może się skończyć? Dziennikarz Dzień Dobry TVN Filip Chajzer rozmawiał o sekstingu z nastolatkami.

    Magda Jasek jest jedną z najbardziej obiecujących polskich modelek. Na swoim koncie ma już współpracę z takimi projektantami jak: Valentino, Louis Vuitton, Givenchy, Jean Paul Gaultier, Paco Rabanne, a ostatnio została zaproszona do współpracy przez Miuccię Pradę. Czy na pokazach zdarzało się jej nosić rzeczy, które jej się nie podobały i czy rzeczywiście swoją przyszłość wiąże z matematyką?

    Gdy Agnieszka Maciąg rodziła swoje pierwsze dziecko, miała 23 lata. Drugie dziecko urodziła w wieku 43 lat. Jakie prawa ma rodząca kobieta? Jaka jest rola położnej i dlaczego warto korzystać z jej pomocy już od 21. tygodnia ciąży? O tym, w Dzień Dobry TVN opowiedziała Agnieszka Maciąg, która została twarzą kampanii "Po prostu położna".

    "Zespół Downa jest jak plama, której nie da się sprać"; "Zespół Downa jest jak czkawka, której nie możesz zatrzymać"; "Zespół Downa jest jak atak śmiechu w miejscu, gdzie nie można się śmiać"; "Zespół Downa jest jak tęsknota do kogoś, kto mieszka tylko w książce". Podobno wszystkie te slogany stworzyli rodzice chorych dzieci. A jak na te hasła zareagowali nasi goście: Aleksandra Więcka oraz Kobas Laksa – rodzice dziecka z zespołem Downa, sławnego Kosmitka Jo.

    Celem kampanii "Rak. To się leczy!" jest uświadomienie ludziom, że rak jest chorobą wyleczalną, że nowotwory odpowiednio wcześnie wykryte można pokonać! O samej kampanii i o leczeniu nowotworów rozmawialiśmy z Jackiem Gugulskim z Polskiej Koalicji Organizacji Pacjentów Onkologicznych. Towarzyszył mu aktor Jarosław Boberek.

    Różowe tło z dwoma punktami. Po ich dotknięciu pojawia się kontur kobiecego ciała z nagim biustem. I hasło: "Dotykaj ich, by być pewnym, że nie znikną". Tak czeska organizacja walcząca z rakiem piersi uczy mężczyzn, jak uchronić swoje partnerki przed rakiem piersi. W studiu Dzień Dobry TVN gościliśmy dr Pawła Grzesiowskiego, który pokazał, jak badać piersi, by wcześnie wykryć ewentualnego raka i tym samym uratować sobie życie.