Materiał promocyjny

Katarzyna Trawińska o pasji do zapachów i wspieraniu kobiet. "Najważniejsze jest to, żebyśmy wierzyły w siebie"

O bohaterkach programu "Misja Kobieta, a także o budowaniu garderoby zapachowej.
Katarzyna Trawińska
Źródło: Dzień Dobry TVN
Katarzyna Trawińska prowadzi program "Misja Kobieta" w TVN Style. Inspiruje pomaga innym osiągnąć sukces. Sama z powodzeniem prowadzi międzynarodową markę kosmetyczną Prouvé. W trakcie rozmowy live na profilu na Facebooku Dzień Dobry TVN opowiedziała o bohaterkach programu, a także o budowaniu garderoby zapachowej.

Katarzyna Trawińska o "Misja Kobieta"

Program Katarzyny Trawińskiej jest o kobietach i dla kobiet. Prowadząca pomaga bohaterkom odmienić swoje życie. Każda z nich podjęła decyzję, że chce odmienić swój los. Z pomocą specjalistów, na oczach widzów, przechodzą prawdziwą przemianę.

- W każdym odcinku jest jedna bohaterka. Każda ma inny problem i to są problemy nie tylko zawodowe, ale także te prywatne, które mamy na co dzień w domu. Od znalezienia nowej pracy po poradzenie sobie w nowej sytuacji - po rozwodzie, poradzenie sobie z dziećmi, tematyka jest bardzo szeroka - podkreśliła Katarzyna Trawińska w trakcie rozmowy na żywo.

Program jest także doskonałym źródłem wiedzy dla widzów. W każdym odcinku pojawia się wiele rad i gotowych rozwiązań, które wielokrotnie są na wyciągnięcie ręki.

- Dla nas ważne jest to, aby w każdym odcinku różne kobiety potrafiły znaleźć coś dla siebie. Jest sztab osób, które są doświadczone w tematach psychologii czy znalezienia pracy. Chodzi o to, by były to rady bardzo neutralne, dla każdego. Ja myślę, że dla nas kobiet, najważniejsze jest to, żebyśmy wiedziały, w którym kierunku chcemy pójść i co w tym życiu jest dla nas ważne. Jeśli już to wiemy, to jest to dla nas jakiś fundament, żebyśmy mogły to życie zacząć zmieniać. Nasze bohaterki właśnie to robią. To jest niesamowite, wspaniałe - powiedziała prowadząca program "Misja Kobieta".

I dodała:

- Przede wszystkim najważniejsze jest to, żebyśmy wierzyły w siebie. Wydaje mi się, że jest to taka cecha, która wiąże te wszystkie bohaterki, że jednak tej wiary w siebie jest za mało.

Prouvé - z pasji do zapachów

Marka Prouvé powstała z pasji do zapachów. Jak podkreśla Katarzyna Trawińska, zapachy towarzyszą nam wszędzie, wiążemy z nimi wspomnienia oraz osoby.

- Chciałam, aby produkty, które mamy w swojej ofercie, pachniały nietuzinkowo, żeby faktycznie każdego dnia pozwalały nam cieszyć się z tego, co robimy - zaznaczyła Katarzyna Trawińska.

Właścicielka marki Prouvé opowiedziała także, jak rozumieć pojęcie garderoba zapachowa. Chodzi o to, żebyśmy czuli się z zapachem komfortowo w każdej sytuacji.

- Tak jak mamy wiele par butów - na wyjścia eleganckie szpilki, płaskie, adidasy, tak samo mamy wiele ubrań w szafie. Malujemy się też różnie na różne pory dnia, na różne wyjścia. Tak samo jest z zapachem. Myślę, że to taka kropka nad i, która dodaje elegancji czy luzu w zależności od tego, jakiego zapachu użyjemy - wyjaśniła.

Katarzyna Trawińska podkreśliła także, że otwieramy się na nowe nuty zapachowe, a nasze gusta zmieniają się.

- Trend u nas w Polsce bardzo mocno się zmienia i kiedyś mocne zapachy mocne mniej popularne, a teraz faktycznie otwieramy się na nowe. Coraz popularniejsze stają się zapachy z nutami drzewnymi i korzennymi - tłumaczyła.

Współpraca z Prouvé

Marka Prouvé oferuje wiele możliwości. Możemy być nie tylko klientami, ale także nawiązać z nią współpracę. Katarzyna Trawińska zdradziła, jak zacząć taką przygodę.

- Myślę, że najlepiej wejść na stronę www.prouve.com i tam po prostu się zarejestrować. Wtedy daje to możliwość współpracy z nami. Od nas zależy, czy chcemy być tylko klientem, czy chcemy budować sieć naszych konsumentów. Możliwości jest wiele, na stronie znajdziemy wszystkie informacje - podsumowała.

Zobacz także:

Źródło zdjęcia głównego: Dzień Dobry TVN

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości

Serowe arcydzieła na talerzu Andrzeja Polana
Materiał promocyjny

Serowe arcydzieła na talerzu Andrzeja Polana