Jaki wpływ na kampanie społeczne mają gwiazdy?

Jak powstaje akcja viralowa z udziałem gwiazd? Sprawdziła to dziennikarka Dzień Dobry TVN Barbara Pasek na podstawie kampanii "Wolę wiedzieć". Akcja ma edukować w słusznej sprawie. Jakiej? W projekt zaangażował się sam Robert Biedroń. Co go ku temu skłoniło? Oprócz prezydenta Słupska w kampanii wzięło udział wiele innych polskich gwiazd. Jak wpływ na kampanie społeczne mają osoby popularne? Jak zachęcają swoich fanów do udziału w tego typu akcjach?

O internetowych doniesieniach z zeszłego tygodnia Barbara Pasek opowiedziała w studiu Dzień Dobry TVN.

Autor: Redakcja Dzień Dobry TVN

Źródło: Dzień Dobry TVN

podziel się:

Pozostałe wiadomości

Serowe arcydzieła na talerzu Andrzeja Polana
Materiał promocyjny

Serowe arcydzieła na talerzu Andrzeja Polana