Materiał promocyjny

Anna Starmach wspiera inicjatywę "Ubrania od serca". Jak dołączyć do akcji i pomóc potrzebującym dzieciom?

Warsztaty kulinarne dla dzieci z Anią Starmach
Warsztaty kulinarne dla dzieci z Anią Starmach
Źródło: Dzień Dobry TVN
Dokonując codziennych wyborów zakupowych, każdy z nas może wspierać dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych. Pomaganie to główna idea, która przyświeca już 7. edycji akcji charytatywnej "Ubrania od serca", organizowanej przez firmę Procter&Gamble oraz Towarzystwo Nasz Dom. Jak można wziąć w niej udział?

Anna Starmach o szczegółach akcji "Ubrania od serca"

Warsztaty kulinarne z Anną Starmach zainaugurowały 7. edycję wyjątkowej inicjatywy "Ubrania od serca". Wraz ze znaną szefową kuchni gotowali podopieczni ośrodków opiekuńczo-wychowawczych z Przemyśla i Mrągowa.

Starmach angażuje się w promowanie charytatywnego projektu od samego początku.

- W tym roku po raz pierwszy dwie marki działają w jednym celu [Vizir i Fairy - przyp. red.]. Zasady akcji są bardzo proste. Zbieramy fundusze, które następnie są zamieniane na bony. Bony przekazywane są dzieciakom. Młodzież może pójść do sklepu i wybierze sobie samodzielnie ubrania. Czy to będzie tiul, czy to będą cekiny, czy swetry, to jest ich wybór. Fajna jest ta akcja, ponieważ uczy samodzielności, dokonywania wyborów i dysponowania budżetem. To bardzo istotne podczas wchodzenia w dorosłość - podkreśliła Anna Starmach w Dzień Dobry TVN.

Każdy z nas może wspierać akcję "Ubrania od serca" i ufundować potrzebującym dzieciom nowe, wymarzone ubrania. Wystarczy do 14 czerwca 2024 roku kupić produkty Vizir + Fairy Effect oraz płyn do mycia naczyń Fairy Cytryna (o poj. 900 ml). Zebrane w ramach akcji fundusze przekazywane są w formie kart podarunkowych, które można przeznaczyć na zakup odzieży.

Iwona Niemasz, prezeska Towarzystwa Nasz Dom, partnera akcji "Ubrania od Serca", wyjaśniła, dlaczego dokonywanie samodzielnych decyzji w kwestii kupowania ubrań ma tak wielkie znaczenie dla dzieci i młodzieży.

- To, co dla nas wydaje się oczywiste, dla dzieciaków, które wychowują się poza własną rodziną, oczywistym nie jest. To, że mogą zadecydować o sobie w sytuacji, w której z reguły nie decydują o swoim losie, jest bardzo ważne - powiedziała Iwona Niemasz. - To buduje pewien rodzaj tożsamości i poczucia wartości. To, że mogą zdecydować, w co będą ubrani. Przecież wiemy, jak ubranie jest ważne dla nas, dorosłych, a tym bardziej dla dzieciaków. Poprzez ubrania możemy pokazać swoją niezależność, czasami swoje poglądy. Ważne jest też to, że uczymy dzieciaki podejmowania decyzji i ponoszenia konsekwencji tych decyzji. Trzeba pamiętać, że to jest bardzo istotne, jeśli chodzi o budowanie nowego, młodego człowieka - podkreśliła prezeska Towarzystwa Nasz Dom.

Możliwość swobodnego wyboru wymarzonych ubrań przez dzieci i nastolatków ma wiele zalet, które są niezwykle istotne z psychologicznego punktu widzenia. Przede wszystkim sprawia radość i wywołuje uśmiechy na twarzach młodych ludzi, ale również ma walor edukacyjny - pozwala wzmocnić poczucie sprawczości, uczy odpowiedzialności i zarządzania własnym budżetem, a to daje podopiecznym ośrodków opiekuńczo-wychowawczych lepszy start w przyszłość.

7 edycja programu ''Ubrania od serca''
7 edycja programu ''Ubrania od serca''
Źródło: mat. prasowe

Sukces akcji "Ubrania od serca"

W ramach poprzednich sześciu edycji programu "Ubrania od serca" dzieci z placówek na terenie całej Polski otrzymały ponad 8 tys. voucherów na zakup odzieży.

- W tym roku postawiliśmy sobie bardzo ambitny cel. Mamy nadzieję go osiągnąć. Chcielibyśmy pomóc kolejnym tysiącom dzieci - stwierdziła Iwona Niemasz w rozmowie z Katarzyną Olubińską-Godlewską, reporterką Dzień Dobry TVN.

- Czasu jeszcze trochę mamy, bo akcja trwa do 14 czerwca 2024 roku. Tak że trzymamy kciuki, żeby udało się zrealizować ten cel - dodała Anna Starmach.

Każdy z nas może wciąż udział w charytatywnej inicjatywie i dołożyć swoją cegiełkę, aby pomóc dzieciakom spełnić ich marzenia. Wystarczy podczas codziennych zakupów wybrać produkty zapewniające utrzymanie czystości ubrań i naczyń, takich jak środki do prania i mycia naczyń. W tegorocznej odsłonie kampanii siły połączyły marki Vizir oraz Fairy.

Co ważne, program „Ubrania od serca” zapewnia placówkom opiekuńczo-wychowawczym wielopoziomowe wsparcie. Oprócz podejmowania działań na rzecz zmniejszania nierówności między mieszkającymi tam dziećmi, a ich rówieśnikami, realizowane są również działania pomocowe, polegające na przekazaniu środków czystości do placówek, które zgłoszą się do programu. Więcej informacji na temat akcji można znaleźć TUTAJ.

Więcej informacji na temat akcji można znaleźć TUTAJ.

Nie oglądałeś Dzień Dobry TVN na antenie? Wszystkie odcinki oraz Dzień Dobry TVN Extra znajdziesz też na Player.pl

Skocz do sklepu TVN!
Skocz do sklepu TVN!

Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady. 

Zobacz także:

Źródło zdjęcia głównego: Dzień Dobry TVN

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości

Julia Wieniawa podbija Cannes
Materiał promocyjny

Julia Wieniawa podbija Cannes