powrót do listy

30 dni bez Internetu

Porady
czwartek, 6 grudnia 2012
Problem z dostępem do internetu
Pan Bartłomiej korzysta z usługi dostępu do Internetu stacjonarnego. Podpisał aneks, żeby poprawić jakoś tej usługi i... stracił dostęp do Internetu. Nie miał go przez 30 dni. Wiele razy interweniował w Biurze Obsługi Klienta, jednak bez skutku. Ekspert Dzień Dobry TVN adwokat Luka Szaranowicz radził, jakie należy w tym wypadku podjąć kroki i, z kim powinniśmy się konsultować.

Zdjęcie:

Luka w prawie

Źródło: Dzień Dobry TVN | autor:

Gorące tematy >

Julia z "Projekt Lady". W jej życiu zaszły ogromne zmiany

Kobieca pochwa siedliskiem demonów. Tak twierdzą egzorcyści

Dziewictwo na sprzedaż. Nowa forma szukania miłości?

Zaginiona sunia wróciła do swojego pana po dwóch latach

tvnpix