Materiał promocyjny

Suknia balowa, świecąca peleryna - Michał Szpak pokazał swoje sceniczne stylizacje: "Lubię kontrowersję"

Sceniczne stylizacje Michała Szpaka
Źródło: Dzień Dobry TVN
Po raz pierwszy w historii polskiej marki Pantene ambasadorem kampanii został mężczyzna. Wybrano Michała Szpaka, którego znakiem charakterystycznym są długie, piękne i kręcone włosy. W Dzień Dobry TVN artysta opowiedział o swojej nowej roli, reklamie i scenicznych stylizacjach. Nie zabrakło też muzycznego wątku, bo specjalnie dla naszych widzów wokalista zaśpiewał nowy utwór - "24na7".

Stylizacje sceniczne Michała Szpaka

Michał Szpak nazywany jest "kolorowym ptakiem" polskiej sceny muzycznej. Jego głos i stylizacje od lat zachwycają. W Dzień Dobry TVN artysta zaprezentował kilka kostiumów. - To są stylizacje, które były częścią mojego, wielkiego projektu, jakim był teledysk do "Halo Wodospad" - podkreślił.

Pierwsze skrzypce w klipie zagrała kreacja inspirowana śpiewaczką Violettą Villas. Obok niej znalazły się m.in. imponująca suknia balowa oraz błyszcząca peleryna. Jednak nie od dziś wiadomo, że niektóre stylizacje Michała Szpaka są szeroko komentowane w sieci.

- Lubię kontrowersję, bo za tą, którą ja przedstawiam zawsze idzie coś ważnego. Zresztą sama sytuacja związana z reklamą Pantene. Jest to bardzo kontrowersyjne, dlatego że marka związana z produktem, który teoretycznie powinien być skierowany do kobiet, zaryzykowała i stworzyła pogląd produktu, który nie ma w zasadzie płci. Każdy może używać szamponu - tłumaczył artysta w Dzień Dobry TVN.

Michał Szpak został ambasadorem marki Pantene

Nowa kampania marki spotkała się z pozytywnym odbiorem. - Świadomość Polski, człowieka dość mocno się zmieniła na przestrzeni tych lat, w których funkcjonuję. Cieszę się, że mogę być ambasadorem wielkiej zmiany. To jest wielka zmiana też dla świata reklamy, użytkowników danego produktu i w postrzeganiu. Poprzez tak dużą i głośną kampanię rozmawiamy o tolerancji, co jest niezwykle ważne. To jest w bardzo komercyjny sposób pokazane, że trzeba mieć siłę, by być silnym w dążeniu do własnego celu. Cieszę się, że marka Pantene pozwoliła sobie na to, by zaryzykować i zrobić, coś, co jest teoretycznie kontrowersyjne, ale przede wszystkim ma wielką misję - ocenił wokalista.

W najnowszej reklamie Michał Szpak opowiada historię o tym, że czasem wyrażanie siebie wymaga ogromnej odwagi, ale bez wątpienia jest tego warte. Pokazuje też, jak ważną rolę w jego życiu prywatnym i scenicznym odgrywają włosy. Marka Pantene natomiast podkreśla, że dzięki odpowiedniej ich pielęgnacji każdego dnia możemy osiągnąć nie tylko ich zdrowie i piękno, ale też pewność siebie i odwagę do bycia sobą w każdej sytuacji. Misją marki jest wsparcie każdego w wyrażaniu siebie poprzez włosy, a podkreśla to hasło kampanii: "Trzeba mieć siłę, żeby być innym, ale warto".

Michał Szpak w piosence "24na7"

Na zakończenie Michał Szpak wykonał na scenie Dzień Dobry TVN nowy utwór "24na7".

- To singiel, który opowiada o miłości, która tak naprawdę nie zna płci. Jest ponad podziałami. To jest w ogóle pierwszy mój tekst o miłości, jaki kiedykolwiek został przeze mnie wypuszczony. W związku z tym jest mi niezmiernie miło, że mogę go tutaj zaprezentować - zapowiedział Michał Szpak.

Zobacz wideo: Michał Szpak w piosence "24na7"

Michał Szpak w piosence „24NA7”
Źródło: Dzień Dobry TVN

Nie oglądałeś Dzień Dobry TVN na antenie? Pełne odcinki znajdziesz w serwisie Player.

Zobacz też:

Źródło zdjęcia głównego: Dzień Dobry TVN

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości

Serowe arcydzieła na talerzu Andrzeja Polana
Materiał promocyjny

Serowe arcydzieła na talerzu Andrzeja Polana