Gwiazdy

Gwyneth Paltrow zaprojektowała pieluchy z jaśminu. Kosztują ponad 500 zł

Gwiazdy

Autor:
Berenika
Olesińska
Źródło:
Instagram
Pieluchy dla dzieci, Gwyneth Paltrow
Roberto Westbrook/Getty ImagesGwyneth Paltrow zaprojektowała pieluchy za 500 zł

Gwyneth Paltrow zaprojektowała dla niemowląt wełniane pieluchy z domieszką jaśminu. Luksusowy produkt pojawił się w ofercie założonego przez nią ekologicznego sklepu internetowego. Cena niewielkiej paczki niezbędnego artykułu higienicznego dla dzieci wyniosła ponad 500 zł. Aktorka nie ukrywa, skąd pomysł na tak drogi produkt. Mówi wprost: "By was wkurzyć".

Gwyneth Paltrow sprzedaje pieluchy za 500 zł? Cel projektu jest szczytny

Goop to założona w 2008 roku przez Gwyneth Paltrow strona internetowa poświęcona palącym problemom społecznym, ekonomicznym i ekologicznym. Marka oferuje produkty powstałe w zgodzie z naturą i promuje zdrowy styl życia oparty głównie na alternatywnych metodach leczenia.

Zagraniczne gwiazdy

Wschodzące gwiazdy Hollywood
Wschodzące gwiazdy Hollywood Dzień Dobry TVN
wideo 2/10

Tym razem założycielka brandu zaprezentowała klientom niezwykle luksusowy produkt - pieluchy dla niemowląt wykonane z wełny i jaśminu. Za opakowanie artykułu higienicznego dla niemowląt gwiazda zażyczyła sobie 120 dolarów, co w przeliczeniu daje ponad 500 złotych.

Projekt wzbudził spore kontrowersje, a aktorka pośpieszyła z wyjaśnieniami. Gwiazda po jakimś czasie przyznała, że oferowany przez Goop produkt tak naprawdę nie trafił do sprzedaży.

Pojedyncze egzemplarze stworzono wyłącznie po to, by zwrócić uwagę na absurdalne kwoty opodatkowań podstawowych artykułów higienicznych.

- Zostały zaprojektowane, by was wkurzyć - oświadcza Gwyneth Paltrow.

Gwyneth Paltrow staje w obronie ubogich. Wytyka błędy podatkowe w USA

Gwyneth Paltrow to nie tylko popularna aktorka, lecz także aktywistka społeczna. Jej niekiedy prowokacyjne działania są szeroko komentowane na całym świecie. Gwiazda po raz kolejny stanęła murem za uboższymi mieszkańcami Stanów Zjednoczonych, wytykając rządzącym irracjonalne błędy podatkowe.

Jak twierdzi, podstawowe i niezbędne do życia produkty nie powinny być dłużej traktowane jako dobra luksusowe. Tym samym wyjaśnia cel akcji z niebotycznie drogimi pieluchami oferowanymi przez markę Goop.

- Pomimo absolutnej konieczności dostępu do pieluch w 33 stanach nie są one traktowane jako element niezbędny. Są opodatkowane jako dobro luksusowe. Wyceniliśmy nasze fikcyjne pieluchy na 120 dolarów, ponieważ podatek od pieluch może dokładnie tyle kosztować rodziny rocznie - tłumaczy.

Gwyneth Paltrow zachęciła fanów do wspierania organizacji charytatywnych, które zapewniają uboższym, potrzebującym rodzinom dostęp do pieluch, mleka modyfikowanego i innych niezbędnych do opieki nad dzieckiem produktów.

Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.

Zobacz także:

Autor:Berenika Olesińska

Źródło: Instagram

Źródło zdjęcia głównego: Roberto Westbrook/Getty Images

Pozostałe wiadomości