Porady

Nie robisz ćwiczeń na pośladki? Nie dziw się, że bolą cię plecy. "To jedna z największych grup mięśniowych w ciele"

Porady

Autor:
Oskar
Netkowski
Poślady w górę!
Poślady w górę!Dzień Dobry TVN
wideo 2/4
Dzień Dobry TVNPoślady w górę!

"Pośladki w górę!" - zachęca do ćwiczeń Kasia Bigos w swojej najnowszej książce. Kompleksowy trening i praktyczna wiedza trenerki, pomogą nam zadbać o jedną z najważniejszych grup mięśniowych w naszym ciele. Autorka poradnika zaprezentowała w studiu Dzień Dobry TVN najskuteczniejsze ćwiczenia angażujące właśnie tę partię ciała. 

Trening pośladków - dlaczego jest ważny?

Jędrne, krągłe i umięśnione pośladki to marzenie wielu kobiet. Dużo mówi się o tej partii mięśni w kontekście wyglądu i szeroko pojętej atrakcyjności. Wiele osób jednak nie wie, jak ćwiczyć je właściwie. Mięśnie pośladkowe mają bezpośredni związek z bólem pleców czy kolan. Jeśli ich trening nie działa tak, jakby sobie tego życzyli to znaczy, że coś wykonujemy źle. Aby odkryć te błędy potrzebna jest odpowiednia wiedza. Z książki "Pośladki w górę!", czytelnicy dowiedzą się nie tylko, jak pracują pośladki, ale także co można zrobić lepiej, by zadbać o zdrowe ciało.

- To jedna z największych grup mięśniowych w ciele. Pełni szereg ważnych funkcji. Ta książka to nie poradnik, jak zbudować pupę J-Lo. Zależało mi na tym, żeby zwykłe dziewczyny, które bolą plecy, kolana, siedzą z dziećmi - wiedziały, jak ćwiczyć i po co ćwiczyć pośladki - mówiła Kasia Bigos.

Sprawdzone ćwiczenia na pośladki

Książka Kasi Bigos zawiera rozdział o anatomii i przystępnie opisaną biomechanikę. Dowiemy się z niego, jak budować mięsnie pośladków i co wspólnego z treningiem mają geny i budowa. Czytelnik znajdzie w niej również mnóstwo ćwiczeń z dokładnym opisem. Nam autorka pozycji zaprezentowała kilka z nich na żywo w studiu.

- Zakładamy gumy do ćwiczeń na kostki. I stojąc odwodzimy nogę w bok i rotujemy na zewnątrz, aktywując mięśnie. Następnie nogą poruszamy do tyłu - instruowała Kasia Bigos.

- Jeden z klasyków ćwiczenia na pośladki to Hip Thrust. Łopatki kładziemy na krzesło, stopy ustawiamy na szerokość bioder, biodra schodzą w dół i z wydechem wykonujemy pełen wyprost - dodała.

Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. 

Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.

Zobacz także:

Autor:Oskar Netkowski

Źródło zdjęcia głównego: East News/Paweł Wodzyński

Tagi:
Prowadzący:
Tagi:
Prowadzący:
Pozostałe wiadomości