Biznes i rola kobiet w zmienionym przez pandemię na świecie. Kasia Kieli i Anna Lewandowska na IMPACT'21. Kto jeszcze?

Kasia Kieli, Anna Lewandowska
Bartek Krupa/Olszanka/East News
W dniach 12-13 maja w Hotelu Crown Plaza - The HUB w Warszawie odbywa się konferencja IMPACT'21. Wśród prelegentów, którzy dyskutują o tym, jak stawiać czoła wyzwaniom rzeczywistości, wypracować nowe rozwiązania oraz redefiniować stare pojęcia są m.in. Kasia Kieli - prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA oraz Anna Lewandowska - sportsmanka, trenerka, autorka książek i propagatorka zdrowego trybu życia.

IMPACT'21. Kasia Kieli i Anna Lewandowska wśród prelegentek

Żyjemy w realiach, w których jedyną pewną rzeczą jest nieustanna zmiana. Wśród osób, które występują na konferencji IMPACT'21 są przedstawiciele biznesu, świata nauki, sportu, ekonomii, sztuki i marketingu.

Kasia Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA, wzięła udział w panelu "Cyfrowa przyszłość polskich firm: jak konkurować z globalnymi graczami?". Podkreśliła, że żyjemy w erze video, dlatego Discovery stawia na lokalny kontent, który jest bliski widzom i odzwierciedla ich świat.

- Od początku roku wystartowaliśmy z globalną platformą Discovery +, która też jest komplementarną platformą do wielkich platform światowych, jak Netflix, czy Disney. My funkcjonujemy na zupełnym rynku gatunku telewizyjnego, czy kontentowego. Wszyscy oni się ścigają w jednym gatunku filmów, czy seriali fabularnych. Discovery+ jest zdecydowanie nastawiony na konent niefabularny, tak zwany real-life entertainment – tłumaczyła Kasia Kieli podczas konferencji IMPACT'21.

Z kolei podczas dyskusji na temat tego, jak przenieść mistrzostwo sportowe na codzienność i biznes oraz jak pandemia zmieniła świat i czym jest era wielkich przyspieszeń (panele odbędą się w czwartek, 13.05 o godz. 11:05 i 11:20), udział weźmie m.in. Anna Lewandowska, która jest sportsmanką, trenerką, autorką książek, propagatorką zdrowego trybu życia i właścicielką kilku dobrze prosperujących marek.

Na IMPACT'21 przedstawiony zostanie także wynik raportu: "Rynek sztuki w Polsce w czasie covid19, wyniki 1 półrocza 2020", a Karolina Bielawska stworzy dla IMPACT'21 pracę odnoszącą się do aktualnej sytuacji. Będzie to performance. To, co zawrze w tym obrazie będzie pewnego rodzaju komentarzem, odbiciem nas samych i podziękowaniem.

Michał Borowik - najmłodszy kolekcjoner w Polsce – opowie o projekcie POLISH ART NOW - czyli jak wspomagać artystów w pandemii. Michał ma zaledwie 35 lat, a już stworzył jedną z 50 najciekawszych kolekcji sztuki na świecie według Modern Painters Magazine i portalu Artinfo.co.

Dodatkowo, Fundacja Impact prowadzi akcję #KomputerDlaUcznia, dzięki której udało się pomóc już prawie 1000 rodzinom w całej Polsce. Dzięki tej edycji IMPACT'21 kolejne komputery i tablety trafią do uczniów.

IMPACT'21. Konferencja w dniach 12-13 maja

Główne problemy dzisiejszego świata, które poruszane są na konferencji IMPACT'21 to transformacja energetyczna, zielona ekonomia, Krajowy Plan Odbudowy, rozwój lokalnego e-commerce oraz perspektywy sektora bankowego i ekspansja cyfrowej bankowości.

Podczas konferencji nie brakuje też tematów związanych z transformacją systemu ochrony zdrowia, rozwojem rynku kryptowalut oraz cyberbezpieczeństwem. W ramach dwóch premierowych ścieżek: Sport oraz Art, eksperci rozmawiają o zarządzaniu i ekonomicznych realiach polskiego sektora sportowego, a także trendach inwestycyjnych w sztuce w Polsce.

W osobnej ścieżce Women Empowerment podejmowany jest temat roli kobiet w biznesie oraz walki z przejawami dyskryminacji. Zagadnienia, które będą poruszane to:

  • Różnorodność, równość i włączenie: co należy zrobić inaczej dla przyszłości pracy;
  • Działania, które mogą pomóc w zwalczaniu uprzedzeń i dyskryminacji ze względu na płeć. Jak wprowadzić parytet płci?
  • #ChooseToChallenge – rola kobiet w domu, w pracy i w społeczeństwie – Kompetentne, ale niepewne: dlaczego tak wiele kobiet ogranicza swój potencjał?
  • Jak kobiety napędzają przyszłość technologii?
  • Pozyskiwanie funduszy: jak uprzedzenia ze względu na płeć wpływają na kobiety founderki;
  • Kobiety na stanowiskach kierowniczych a konkurencyjność firm.

Szczegóły konferencji na stronie IMPACT'21.

Zobacz wideo: Kim są wirtualni influencerzy?

Dzień Dobry TVN/x-news

Zobacz także:

Autor: Kamila Glińska

Źródło: IMPACT'21

podziel się:

Pozostałe wiadomości