Gwiazdy

Zespół Dżem osładza fanom czas pandemii. "Koronawirus wywrócił funkcjonowanie świata, także naszego"

zespół Dżem sprzedaje dżem

Materiały prasowe

Gwiazdy

Zespół Dżem osładza fanom czas pandemii. "Koronawirus wywrócił funkcjonowanie świata, także naszego"

zespół Dżem sprzedaje dżem

Materiały prasowe

W dobie pandemii koronawirusa przez wzgląd na brak możliwości koncertowania wielu artystów zmienia zawód, bądź szuka dodatkowe źródła zarobku. Muzycy z zespołu Dżem wpadli na wyjątkowo oryginalny pomysł i zaczęli sprzedawać... dżem. 

Dżem o pandemii i nowym materiale

Zespołu Dżem nie trzeba nikomu przedstawiać. Jego nazwa powstała przypadkowo rok po założeniu, gdy jeden z organizatorów koncertu spolszczył słowo "jam". Od wtedy nieustannie grali i zabawiali publiczność, aż do momentu, gdy w zeszłym roku wszystko przerwała pandemia koronawirusa.

- Ostatnie miesiące nie należą do łatwych. Koronawirus wywrócił funkcjonowanie świata, także naszego, niemal do góry nogami. Koncerty, spotkania z Wami, wszystko to, co napędzało nas – Dżem – i dawało siłę, satysfakcję i poczucie, że to, co robimy ma sens zostało w pierwszej kolejności mocno utrudnione, a wręcz uniemożliwione - wyznali muzycy z zespołu Dżem.

Choć tęsknią za koncertowaniem, doceniają również czas wolny. W końcu mają chwilę dla siebie, co wykorzystują na tworzenie nowego materiału.

- Paradoksalnie, po wielu latach w zasadzie ciągłego koncertowania i bycia "w trasie", to zatrzymanie pozwoliło nam jednak chwilę odpocząć, zregenerować się, przemyśleć kilka ważnych spraw i... zacząć realizować pomysły, które w głowach krążyły od bardzo dawna. (...) Przerywając dżemową ciszę donosimy zatem, że od kilku tygodni intensywnie pracujemy nad nowym materiałem. Odświeżamy w głowach pomysły, odczytujemy notatki i zapiski z szufladek, tworzymy, próbujemy, poprawiamy, nagrywamy, słuchamy, znowu poprawiamy, próbujemy - dodali muzycy w specjalnym oświadczeniu.

Zespół Dżem sprzedaje dżem

W tym samym czasie ich management również nie próżnował i zrealizował oryginalną koncepcję. Od początku kariery artystów przez ich działalność przewijał się dżem. Zespół wiele razy otrzymywał od fanów słoiki. Teraz postanowiono to wykorzystać.

- Niejednokrotnie po koncertach dostawaliśmy od Was jako dowód sympatii słoiczek pysznego domowego przetworu, produkt ten gościł również na okładce zapisu "Spodkowego" koncertu z 1992 roku, a nawet w jednej z naszych piosenek z płyty "2004" - wspominali muzycy.

W taki sposób zrealizowali pomysł na produkcję i sprzedaż dżemów marki Dżem. Do wyboru na ich stronie internetowej są cztery smaki: truskawkowy i malinowy (po 13,99zł) oraz porzeczkowy i agrestowy (po 12,99 zł). Każdy słoiczek zawiera 260 g produktu i na wszystkich widnieje napis "bio", bowiem przetwory są wytworzone z ekologicznych owoców, gotowane i pasteryzowane.

- Tym razem to my chcielibyśmy zaproponować Wam gadżet w postaci serii przepysznych, ekologicznych Dżemowych dżemów. Teraz sami możecie skosztować ile Dżemu jest w dżemie – a może ile dżemu jest w Dżemie? Gorąco polecamy! - dodał zespół Dżem.

Dżemy i powidła w kuchni Dzień Dobry TVN. Zobacz wideo:

Zobacz też:

Nie oglądałeś Dzień Dobry TVN na antenie? Pełne odcinki znajdziesz w serwisie Player.pl

Co sądzisz o tym artykule?
68
5
Wybrane dla Ciebie
Komentarze
0