Pierścionki z żywicy - czyli wielki powrót do przeszłości
Słyszałaś może o zasadzie "20 lat" w modzie? To mniej więcej po takim czasie powracają do nas trendy z przeszłości. To, co jeszcze pięć lat temu uznano by za kicz, dziś jest wyznacznikiem stylu. Ma przy tym słodki posmak wspomnień z dzieciństwa. Obecnie widzimy więc coraz częściej stylizacje, które pewnie same nosiłyśmy na początku lat 2000.
Odtwarzamy z chęcią trendy popularne za "starych, dobrych czasów". Wracają dzwony, przyduże kroje jak z lat 90., a ostatnio na Instagramie prym wiodą kardigany jak z szafy ukochanej babci. W kanon nowej-starej mody jak z lat 2000 wpisują się również pierścionki z żywicy. To one mają stać się biżuteryjnym hitem tego lata.
Bella Hadid je kocha, w mediach społecznościowych są hitem - oto pierścionki z żywicy
Wiadomo, kto lub raczej co wyznacza dziś trendy w modzie - oczywiście, są to media społecznościowe, a zwłaszcza Instagram. Jego użytkowniczki pokochały pierścionki z żywicy. Jedną z ich największych wielbicielek jest top modelka Bella Hadid. Na niektórych zdjęciach aż trudno zobaczyć jej palce - tak suto pokrywa je podobna do dziecięcej biżuteria.
To styl niczym jak z lat 2000, który znów nas zachwyca. W tych kolorowych pierścionkach jest przecież coś frywolnego, radosnego, optymistycznego. Patrząc na nie, trudno nie pokusić się o uśmiech. Zresztą, jak podaje francuskie "Elle", jedna z czołowych platform modowych "Lyst" odnotowała w zeszłym miesiącu 28 proc. i 19 proc. wzrost zainteresowania hasłami "pierścionki z żywicy" oraz "kolorowe pierścionki". Szczególną popularnością cieszą się kolory: różowy, niebieski, zielony i żółty. Internautki upodobały sobie pierścionki o obłych kształtach lub te przypominające kwiaty.
Podoba ci się nowy trend?
Zobacz wideo: Najmodniejsza biżuteria na lato
Zobacz też:
Joanna Koroniewska w Top Model? "To program skrojony pode mnie"
Polka została licencjonowaną stylistką kimon. "Nie jest ważne, czy jestem Japonką czy nie"
Autor: Ola Lipecka
Źródło: Elle.fr
Źródło zdjęcia głównego: Digital Vision