Zjedli w restauracji i "zapomnieli" zapłacić. Właściciele rozprawili się z nimi w nietypowy sposób

Zjedli w restauracji i "zapomnieli" zapłacić za posiłek. "Jak można"
Zjedli w restauracji i "zapomnieli" zapłacić za posiłek. "Jak można"
Źródło: Getty Images/andreswd, Franco Ristorante/Facebook
W jednej z restauracji w Łęcznej (woj. lubelskie) doszło do zaskakującego incydentu. Klienci, którzy zjedli w lokalu obiad, wyszli z niego, nie płacąc rachunku na ponad 200 zł. Właściciele jadłodajni, zamiast zgłosić sprawę na policję, postanowili rozprawić się z nieuczciwymi gośćmi w nietypowy sposób. Na jaki pomysł wpadli?
Artykuł w skrócie:
  • Właściciele restauracji "Franco Ristorante" opublikowali na Facebooku żartobliwy wpis
  • Zaapelowali w nim do gości, którzy opuścili lokal bez wcześniejszego zapłacenia za zjedzony posiłek
  • Ich post wywołał na portalu społecznościowym wielkie poruszenie wśród internautów

Dalsza część artykułu znajduje się pod materiałem wideo:

Warszawska restauracja z gwiazdką
Warszawska restauracja z gwiazdą Michelin! napisy
Źródło: Dzień Dobry TVN

Zjedli, wyszli z restauracji i nie zapłacili za posiłek

O sytuacji, do której doszło w lokalu "Franco Ristorante", właściciele restauracji opowiedzieli na jej oficjalnym profilu na Facebooku. Jak wynika z ich relacji, klienci, którzy zamówili i zjedli posiłek, "zapomnieli" zapłacić rachunek. Zamiast się jednak na nich złościć lub zgłosić sprawę na policję, postanowili podejść do całego zdarzenia w żartobliwy sposób.

"Zwracamy się do sympatycznej ekipy widocznej na zdjęciu, która [...] odwiedziła nasz lokal, świetnie się bawiła… i najwyraźniej zapomniała zapłacić rachunek na ponad 200 zł" - zaczęli swój post.

W dalszej części wpisu właściciele "Franco Ristorante" zwrócili się do wspomnianych klientów z gorącą prośbą.

"Wiemy, że po dobrym jedzeniu można wpaść w błogi nastrój i wylecieć z głową w chmurach, ale portfel (i my) wciąż czekamy. Dlatego zapraszamy serdecznie do naszego lokalu na drugie podejście - tym razem z rachunkiem w roli głównej. Dziękujemy za zrozumienie i uczciwość - liczymy, że historia zakończy się happy endem!" - zaapelowali.

Internauci skrytykowali zachowanie klientów restauracji. "Wstyd"

Żartobliwy wpis spotkał się z natychmiastową reakcją internautów. Pod facebookowym wpisem właścicieli "Franco Ristorante" znalazło się wiele komentarzy, w których użytkownicy portalu społecznościowego wyrazili swoją dezaprobatę dla nieuczciwego zachowania klientów.

"Wstyd", "Nie rozumiem tego, jak można zapomnieć zapłacić rachunek", "Pracowałam jako kelnerka. Musiałam płacić z własnej kieszeni, jak ktoś uciekał. Ogólnie, takie osoby są najgorsze. Nie dość, że próbuję zarobić, to jeszcze robię charytatywnie, bo płacę za kogoś" - czytamy.

Niektórzy internauci zasugerowali natomiast, że goście mogli nie ustalić, który z nich powinien uregulować płatność lub zwyczajnie zapomnieć o zapłacie.

"Może się nie dogadali, kto płaci", "Oczywiście, że to może się zdarzyć, Ja ostatnio zapomniałam zapłacić za wizytę z wnuczkiem u okulisty" - napisali użytkownicy Facebooka.

Zobacz także:

podziel się:

Pozostałe wiadomości