- Właściciele restauracji "Franco Ristorante" opublikowali na Facebooku żartobliwy wpis
- Zaapelowali w nim do gości, którzy opuścili lokal bez wcześniejszego zapłacenia za zjedzony posiłek
- Ich post wywołał na portalu społecznościowym wielkie poruszenie wśród internautów
Dalsza część artykułu znajduje się pod materiałem wideo:
Zjedli, wyszli z restauracji i nie zapłacili za posiłek
O sytuacji, do której doszło w lokalu "Franco Ristorante", właściciele restauracji opowiedzieli na jej oficjalnym profilu na Facebooku. Jak wynika z ich relacji, klienci, którzy zamówili i zjedli posiłek, "zapomnieli" zapłacić rachunek. Zamiast się jednak na nich złościć lub zgłosić sprawę na policję, postanowili podejść do całego zdarzenia w żartobliwy sposób.
"Zwracamy się do sympatycznej ekipy widocznej na zdjęciu, która [...] odwiedziła nasz lokal, świetnie się bawiła… i najwyraźniej zapomniała zapłacić rachunek na ponad 200 zł" - zaczęli swój post.
W dalszej części wpisu właściciele "Franco Ristorante" zwrócili się do wspomnianych klientów z gorącą prośbą.
"Wiemy, że po dobrym jedzeniu można wpaść w błogi nastrój i wylecieć z głową w chmurach, ale portfel (i my) wciąż czekamy. Dlatego zapraszamy serdecznie do naszego lokalu na drugie podejście - tym razem z rachunkiem w roli głównej. Dziękujemy za zrozumienie i uczciwość - liczymy, że historia zakończy się happy endem!" - zaapelowali.
Internauci skrytykowali zachowanie klientów restauracji. "Wstyd"
Żartobliwy wpis spotkał się z natychmiastową reakcją internautów. Pod facebookowym wpisem właścicieli "Franco Ristorante" znalazło się wiele komentarzy, w których użytkownicy portalu społecznościowego wyrazili swoją dezaprobatę dla nieuczciwego zachowania klientów.
"Wstyd", "Nie rozumiem tego, jak można zapomnieć zapłacić rachunek", "Pracowałam jako kelnerka. Musiałam płacić z własnej kieszeni, jak ktoś uciekał. Ogólnie, takie osoby są najgorsze. Nie dość, że próbuję zarobić, to jeszcze robię charytatywnie, bo płacę za kogoś" - czytamy.
Niektórzy internauci zasugerowali natomiast, że goście mogli nie ustalić, który z nich powinien uregulować płatność lub zwyczajnie zapomnieć o zapłacie.
"Może się nie dogadali, kto płaci", "Oczywiście, że to może się zdarzyć, Ja ostatnio zapomniałam zapłacić za wizytę z wnuczkiem u okulisty" - napisali użytkownicy Facebooka.
Zwracamy się do sympatycznej ekipy widocznej na zdjęciu, która w dniu dzisiejszym odwiedziła nasz lokal, świetnie się...
Posted by Franco Ristorante on Saturday, October 18, 2025
Zobacz także:
- Wyjazd narzeczonych do Wietnamu skończył się tragedią. Zmarli po wypiciu "domowego" limoncello
- Pijani wczasowicze pobili restauratora. "W obecności 6-letniego dziecka, z którym przyszli"
- Restauracja ukarana za podanie klientom niewłaściwego sera. Wysokość grzywny szokuje
Autor: Aleksandra Kokot
Źródło: Facebook
Źródło zdjęcia głównego: Getty Images/andreswd