Wsparcie dla LGBT+
Agencja komunikacyjna Wavemaker przeprowadziła badanie na grupie 1500 respondentów powyżej 18. roku życia. Wynika z niego, że Netflix (23% respondentów), Google (19% respondentów) i TVN (18% respondentów) to marki najsilniej kojarzone ze wsparciem dla społeczności LGBT+.
Jak czytamy w TVN24, na kolejnych miejscach znalazły się równie popularne marki m.in. Facebook, Durex, IKEA, Empik czy McDonald's. Na temat wsparcia dla "praw mniejszości seksualne" pozytywnie wypowiedziało się 46% wszystkich osób biorących udział w badaniu.
Tęczowe logotypy
Ankietowani ocenili też zmiany logotypu na tęczowy w mediach społecznościowych z okazji miesiąca dumy. Jak się okazuje, 36,2% badanych było "za", 19,5% przeciw a 44,4% osób uważało, że jest im to obojętne. Badani, którzy wyrazili negatywny stosunek do tego działania zostali poproszeni o uzasadnienie.
- I o ile 53 proc. z nich (średnio to co dziesiąty badany ogółem) rzeczywiście sprzeciwia się wspieraniu społeczności LGBT, to blisko połowa uważa po prostu, że korporacje jako pracodawcy nie powinni zajmować stanowiska w kwestii orientacji seksualnej, a jedna trzecia badanych uważa, że tęczowe logotypy to tylko chwyt marketingowy - wyjaśnił Wavemaker.
Więcej na ten temat dowiesz się w TVN24.
Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.
Zobacz także:
- Julia Sobczyńska z "Top Model" jest już po ślubie. Powiedziała "tak" ukochanej Judycie
- Pierwszy w Polsce komiks-poradnik dla osób w nieformalnych związkach. "Świadomość jest niska"
- Jak Paweł z "Nago. Głośno. Dumnie" poznał swojego chłopaka? "Osoba z innego świata"
Autor: Aleksandra Matczuk
Źródło: TVN24
Źródło zdjęcia głównego: Stone RF