Marki najsilniej kojarzone ze wsparciem społeczności LGBT+. TVN na podium zestawienia

Źródło: Dzień Dobry TVN
Pierwszy w Polsce chór LGBTQ+ i przyjaciół: Voces Gaudii
Pierwszy w Polsce chór LGBTQ+ i przyjaciół: Voces Gaudii
Czy wolno być gejem w sporcie?
Czy wolno być gejem w sporcie?
"Prince Charming". Aggie opowiedziała o kulisach pierwszego w Polsce gejowskiego programu randkowego
"Prince Charming". Aggie opowiedziała o kulisach pierwszego w Polsce gejowskiego programu randkowego
"Prince Charming". Oliwer Kubiak wygrał pierwszą edycję gejowskiego show
"Prince Charming". Oliwer Kubiak wygrał pierwszą edycję gejowskiego show
Coming out po polsku
Coming out po polsku
Grupa Stonewall alarmuje o złej sytuacji szkolnej młodzieży LGBT+ w Polsce
Grupa Stonewall alarmuje o złej sytuacji szkolnej młodzieży LGBT+ w Polsce
Pierwszy gejowski program randkowy w Polsce
Pierwszy gejowski program randkowy w Polsce
(Nie)tolerancja nasza powszednia
(Nie)tolerancja nasza powszednia
Voces Gaudii - pierwszy chór LGBT+ w Polsce nagrał hymn
Voces Gaudii - pierwszy chór LGBT+ w Polsce nagrał hymn
TVN jest jedną z marek kojarzonych ze wsparciem dla społeczności LGBT+. To wynik badań przeprowadzonych przez agencję komunikacyjną Wavemaker. Kto jeszcze znalazł się w tym gronie? Sprawdź.

Wsparcie dla LGBT+

Agencja komunikacyjna Wavemaker przeprowadziła badanie na grupie 1500 respondentów powyżej 18. roku życia. Wynika z niego, że Netflix (23% respondentów), Google (19% respondentów) i TVN (18% respondentów) to marki najsilniej kojarzone ze wsparciem dla społeczności LGBT+.

Jak czytamy w TVN24, na kolejnych miejscach znalazły się równie popularne marki m.in. Facebook, Durex, IKEA, Empik czy McDonald's. Na temat wsparcia dla "praw mniejszości seksualne" pozytywnie wypowiedziało się 46% wszystkich osób biorących udział w badaniu.

Tęczowe logotypy

Ankietowani ocenili też zmiany logotypu na tęczowy w mediach społecznościowych z okazji miesiąca dumy. Jak się okazuje, 36,2% badanych było "za", 19,5% przeciw a 44,4% osób uważało, że jest im to obojętne. Badani, którzy wyrazili negatywny stosunek do tego działania zostali poproszeni o uzasadnienie.

- I o ile 53 proc. z nich (średnio to co dziesiąty badany ogółem) rzeczywiście sprzeciwia się wspieraniu społeczności LGBT, to blisko połowa uważa po prostu, że korporacje jako pracodawcy nie powinni zajmować stanowiska w kwestii orientacji seksualnej, a jedna trzecia badanych uważa, że tęczowe logotypy to tylko chwyt marketingowy - wyjaśnił Wavemaker.

Więcej na ten temat dowiesz się w TVN24.

Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.

Zobacz także:

Autor: Aleksandra Matczuk

Źródło: TVN24

Źródło zdjęcia głównego: Stone RF

podziel się:

Pozostałe wiadomości