W zeszły poniedziałek odbyła się najważniejsza impreza w branży komunikacji reklamowej w Polsce. Podczas jubileuszowej Gali Effie Awards nagrodzono najlepsze, najbardziej efektywne i najciekawsze kampanie reklamowe i marketingowe.
20-lecie Effie - gala jubileuszowa
Ten dzień był ważnym wydarzeniem dla ludzi pracujących w branży marketingu i reklamy. Jak przyznała Anna Zimecka, Project Director SAR, są to swego rodzaju Oskary.
W tym roku 138-osobowe jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli do nagrody nominowało 94 spośród 240 zgłoszeń.
Te kampanie wpisują się we wszystkie globalne trendy.
– powiedziała Katarzyna Kiela, Prezes i Dyrektor Zarządzająca Discovery EMEA.
Polski rynek marketingowy
Polska w branży komunikacyjnej służy wielu firmom do testowania nowych rozwiązań, zdradził Paweł Gala, Prezes Wavemaker Polska. Jak wygląda praca w tej branży? Jest to długi i mozolny proces, który wymaga dużego poświecenia.
To jest proces, który trwa wiele miesięcy, zaczynający się od strategii i pozycjonowania marki. Najpierw marketing, potem kreacja, produkcja, wykonanie, potem kwestia zaufania wielu osób. To jest długi proces wielu osób, który na każdym etapie wymaga odwagi, brawury, determinacji i decyzyjności.
– podsumował Maciej Marasek, Dyrektor Kreacji 2 2012 Agency.
Galę będzie można obejrzeć już dziś o godzinie 18:00 na antenie TVN24 Biznes i Świat.
Zobacz też:
- Kulisy Gali Ekstraklasy
- 59. Krakowski Festiwal Filmowy. Oto laureaci konkursu
- Taylor Swift z najważniejszą nagrodą MTV Video Music Awards
Autor: Bernadetta Jeleń