Materiał promocyjny

A ty jak rozkoszujesz się Fantasia? Oto patenty na chwilę przyjemności według Rozkosznego i Jeleniewskiej

Delektuj się Fantasia!
Delektuj się Fantasia!
Źródło: GettyImages/Pheelings Media
Każdy fan aksamitnego jogurtu Fantasia wie, że można go jeść na wiele sposobów, m.in. dzięki dwukomorowemu opakowaniu. W nowej kampanii topowi influencerzy Maria Jeleniewska oraz Rozkoszny przedstawiają swoje patenty na chwilę przyjemności z jogurtem Fantasia. Który Twoim zdaniem jest lepszy? Weź udział w głosowaniu!

Twój własny patent na przyjemność z Fantasia

Marka Fantasia firmy Danone ruszyła z nową kampanią, w której udział wzięli czołowi twórcy internetowi i idole młodzieży Maria Jeleniewska oraz Michał Korkosz, znany pod pseudonimem "Rozkoszny".  

Gwiazdy młodego pokolenia próbują rozstrzygnąć toczącą się od dawna dyskusję na temat tego, jaki sposób jedzenia jogurtu Fantasia jest najlepszy. Patentów na tę przyjemność jest tak wiele, jak wielu jest fanów aksamitnego jogurtu z dodatkami – a wachlarz możliwości zapewnia nam dwukomorowe, charakterystyczne dla tego produktu opakowanie. 

- Fantasia od wielu lat kojarzy się z charakterystycznym dla niej dwukomorowym opakowaniem, które pozwala konsumentom na wybranie własnego sposobu na delektowanie się tą pyszną przekąską. W sieci często, z uśmiechem pod nosem, bierzemy udział w głosowaniach na ulubiony produkt czy sposób jego użycia – tłumaczy Marta Deoniziak, brand manager Fantasia. 

- Podobną dyskusję chcemy wzbudzić wokół jogurtów Fantasia – tym bardziej że kampania zbiega się ze wzbogaceniem portfolio marki o soczyste warianty owocowe, w dwóch nowych smakach: mango-marakuja z kawałkami czekolady oraz malina-czerwona porzeczka z kawałkami czekolady. - Razem z ambasadorami kampanii liczymy na dużą dawkę pomysłowości, inspiracji oraz humoru - dodała brand manager.  

A ty jak rozkoszujesz się Fantasia? Oto patenty na chwilę przyjemności według Rozkosznego i Jeleniewskiej
A ty jak rozkoszujesz się Fantasia? Oto patenty na chwilę przyjemności według Rozkosznego i Jeleniewskiej
Źródło: materiały prasowe

„Mieszaj, ile wlezie” vs „Najpierw pyszne dodatki”  

W nowym spocie dla marki Fantasia, który dostępny jest na platformach digitalowych oraz w mediach społecznościowych, twórczyni internetowa Maria Jeleniewska zachęca nas do skosztowania Fantasia bez mieszania jej elementów. Preferuje więc delektowanie się najpierw pysznymi dodatkami, a dopiero później jogurtem. 

 Innego zdania jest za to Rozkoszny. Bloger kulinarny "miesza, ile wlezie" i do tego zachęca także fanów jogurtów. Który sposób jest najlepszy? Głos w tej sprawie powinni zabrać przede wszystkim konsumenci. Będą mogli zrobić to za pomocą głosowania! Jednak zanim podejmiesz decyzję, koniecznie zobacz spot z udziałem topowych twórców i poznaj ich argumenty.  

Gdy będziesz już pewny, czas na głosowanie. Swoim wyborem możesz podzielić się na stronie marki Fantasia. Mieszasz czy jesz osobno? Podziel się opinią już teraz. Pamiętaj, że Ty również możesz zaprezentować innym swój autorski sposób na jedzenie jogurtu Fantasia. 

Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady

Zobacz także:

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości

Jak nosić pierścionki? Podpowiadamy! 
Materiał promocyjny

Jak nosić pierścionki? Podpowiadamy!