50 najlepszych kobiecych marek osobistych "Forbes Women" - kto znalazł się na liście?
Tegoroczny ranking 50 najlepszych kobiecych marek osobistych 2021 opracowany przez magazyn "Forbes Women" właśnie ujrzał światło dzienne. W zestawieniu znalazły się kobiety, które osiągnęły sukces w swoich dziedzinach oraz te, które prężnie działają w mediach społecznościowych. Bo jak powszechnie wiadomo - kobiety biznesu działają na różnych polach.
W zestawieniu znalazły się m.in. sportsmenki, pisarki, aktorki i wokalistki. To nazwiska, które zna cała Polska, a wśród nich: Krystyna Janda, Małgorzata Rozenek-Majdan, Magda Gessler, Anna Lewandowska czy Weronika Sowa.
Iga Świątek i Wersow liderkami rankingu "Forbes Women"
Pierwsze miejsce w rankingu najlepszych marek osobistych kobiet w mediach tradycyjnych zajęła Iga Świątek, która za sprawą French Open 2021 ostatnio nie schodziła z pierwszych stron gazet. O 20-latce od dłuższego czasu jest naprawdę głośno. Nazywana jest "nadzieją polskiego tenisa". Z badań magazynu "Forbes" i firmy Press-Service Monitoring Mediów wynika, że na temat Igi w mediach tradycyjnych ukazała się rekordowa liczba - ponad 60 tys. – wzmianek. "W sumie przełożyło się to na największą wartość medialną: ponad 380 milionów złotych" – czytamy na łamach forbes.pl. Pierwsze dziesięć miejsc rankingu znajduje się poniżej:
- Iga Świątek
- Krystyna Janda
- Magda Gessler
- Małgorzata Rozenek-Majdan
- Anna Lewandowska
- Edyta Górniak
- Julia Wieniawa
- Olga Tokarczuk
- Kayah
- Sanah
Z kolei w obszarze social media pierwsze miejsce zajęła 25-letnia influencerka, Weronika Sowa, która znana jest w przestrzeni internetowej jako Wersow. Za nią uplasowały się m.in. Martyna Wojciechowska oraz Anna Lewandowska.
- Weronika Sowa - Wersow
- Martyna Wojciechowska
- Anna Lewandowska
- Krystyna Janda
- Magda Gessler
- Olga Tokarczuk
- Edyta Górniak
- Iga Świątek
- Dominika Kulczyk
- Julia Wieniawa
Martyna Wojciechowska na okładce "Forbes Women"
Doskonale znana widzom TVN dziennikarka i podróżniczka, Martyna Wojciechowska, znalazła się na okładce nowego numeru "Forbes Women". Jej profil na Instagramie obserwują 2 mln internautów i to właśnie z nimi podzieliła się swoim sukcesem:
- Miło być postrzeganym jako silna marka osobista. Dziękuję magazynowi FORBES WOMEN za wyróżnienie w RANKINGU 50 NAJLEPSZYCH KOBIECYCH MAREK OSOBISTYCH - napisała i zamieściła fragment wywiadu dla magazynu.
Myślę, że mam dobrą intuicję i właściwie na tym opieram się od blisko 25 lat mojego istnienia w przestrzeni publicznej. Od zawsze miałam głęboką świadomość, co chcę robić. Nie czekałam, aż ktokolwiek będzie miał pomysł na mnie, sama miałam pomysł na siebie. Z perspektywy czasu myślę, że chyba to jest najważniejsze w mojej życiowej drodze. Nikogo nie udaję, jestem do bólu uczciwa względem samej siebie, a moi odbiorcy najwyraźniej doceniają szczerość. Jeśli tym samym zyskuję zainteresowanie ludzi i mogę ich inspirować, to dobrze. Ale nigdy nie było to dla mnie celem samym w sobie
- czytamy.
Wszystkim wyróżnionym paniom serdecznie gratulujemy!
Zobacz także:
"Siła jest kobietą". Od 11 lat odczarowuje hospicjum: "To nie umieralnia!"
Kim jest polska Frida Kahlo? "W liceum miałam monobrew, więc słyszałam, że jestem do niej podobna"
Zobacz wideo: Dziś kolejny odcinek „Kobiety na krańcu świata”. Skąd Martyna Wojciechowska czerpie tyle pozytywnej energii?
Autor: Dominika Czerniszewska
Źródło: forbes.pl