Sukces Dzień Dobry TVN
Jak ogłosił w programie Mateusz Hładki: Są Państwo z nami nie tylko przed telewizorami, ale też na Instagramie. Profil Dzień Dobry TVN założony 14 lutego 2013 roku doczekał się 400 tys. obserwacji. Z tego względu warto cofnąć się do początku istnienia konta.
Pierwszy oficjalny post udostępniony światu przeszedł do historii – przedstawia poranny "rozruch" z Dzień Dobry TVN, czyli ćwiczenia gimnastyczne, które pokazywane były na antenie 23 września 2013 roku.
Z ogromnym entuzjazmem przyjęta została informacja o nowej parze prowadzących, czyli duecie Agnieszki Woźniak-Starak i Ewy Drzyzgi. Wpis ten osiągnął blisko 30 tys. polubień.
Rozwój Instagrama Dzień Dobry TVN
Przez lata profil programu ewoluował, a zmiany zauważyć można gołym okiem. Obecnie udostępnionych jest ponad 5 tysięcy postów. Publikowane zdjęcia są słoneczne, pełne żywych kolorów i uśmiechu, a ich bohaterami są nie tylko osoby tworzące Dzień Dobry TVN, ale również goście programu oraz bohaterowie reportaży. Wśród postów nie brakuje również istotnych materiałów wideo, które są wyróżniane po to, by każdy mógł je zobaczyć.
Zobacz także:
- Daniel Craig po raz ostatni jako James Bond. "Był najbardziej ludzkim Bondem w historii"
- Nikodem Rozbicki odrzucił największą rolę w życiu. Wiemy, dlaczego. "Nie żałuję tego absolutnie"
- Elżbieta Romanowska wraca do "BrzydUli". Co czeka serialową Aldonę?
Autor: Milena Jaworska
Źródło zdjęcia głównego: Mateusz Grochocki/East News