Trendy modowe

Wyjątkowość kobiet w każdym wieku - nowa kampania polskiej marki. "Prawdziwe piękno to nie tylko ubrania"

Trendy modowe

Wyjątkowość kobiet w każdym wieku - nowa kampania polskiej marki. "Prawdziwe piękno to nie tylko ubrania"

Kobiety często spotykają się z opiniami, że czegoś im "nie wypada". Teraz marka Nudyess wyszła naprzeciw takim stwierdzeniom. Do swojej kampanii zaangażowała modelki w różnym wieku i udowodniła, że wszystkie mogą wyglądać pięknie. O szczegółach tego wyjątkowego projektu w Dzień Dobry TVN opowiedziały współzałożycielka firmy, Agnieszka Sołoń oraz jedna z modelek, Lidia Popiel.

Modowe ograniczenia kobiet

Wszechobecny kult młodości powoduje, że kobiety w wieku dojrzałym często są pomijane i niezauważane. Dla projektantów stają się przezroczyste, a społeczeństwo narzuca im określony wygląd.

- Wiele osób stara się osoby po 60-tce wcisnąć w tzw. "namioty", czyli luźną koszulę i do tego luźną spódnicę. Stało się to takim mundurem dla kobiet, które skończyły 50, 60 lat. Może to i jest wygodne, jakkolwiek wszelkie mundury są pewnego rodzaju ograniczeniem, a to przerzuca się na ograniczenia umysłowe - tłumaczyła w Dzień Dobry TVN Lidia Popiel.

Naprzeciw temu postanowiła wyjść marka Nudyess. Według jej założycieli, nie istnieje coś takiego, jak: "w pewnym wieku nie wypada/nie wolno/będzie coś źle postrzegane". Chodzi np. o odkryte ramiona czy długość mini.

- Od samego początku staramy się pokazywać, że każda kobieta, w każdym wieku, w każdym rozmiarze - nie ważne, jaki ma wzrost czy typ sylwetki - może wyglądać pięknie i może czuć się pięknie. To jest też trochę nasza misja, nasza filozofia i staramy się to pokazywać w każdej kampanii - mówiła Agnieszka Sołoń.

Piękno kobiet w każdym wieku

W najnowszej kampanii marka Nudyess skupiła się przede wszystkim na wieku. Ze względu na to, do sesji zdjęciowej zaprosiła 4 kobiety w przedziale od 27 do 86 lat, czyli Helenę Norowicz, Lidię Popiel, Maję Salamon oraz Ewę Witkowską. 

- W poprzednich kampaniach robiłyśmy takie akcje, że np. zapraszałyśmy nasze klientki i robiłyśmy z nich gwiazdy sesji. Pokazywałyśmy je i (..) opowiadałyśmy ich historie. (...) Staramy się docierać trochę głębiej, niż sam wygląd zewnętrzny i pokazywać, że prawdziwe piękno to nie tylko ubrania. Chociaż kochamy to, co robimy, to tak naprawdę uważamy, że piękno jest wewnątrz i to ubranie ma stanowić jakby taką ramę do obrazu - wyznała w naszym programie współzałożycielka firmy.

Wspólnymi siłami chciały podkreślić, że jeśli coś jest klasyczne, tak jak ich ubrania, to wiek nie ma znaczenia. Nudyess idzie bowiem pod prąd z trendami i chce tworzyć rzeczy, które nie wyjdą z mody w następnym sezonie. Stawia na dobre samopoczucie, a nie sztuczne bycie modnym na siłę.

- Pokazujemy, że nie trzeba nic wyjątkowego, innego robić i że kobiety mogą nosić identyczne niemalże ubrania w różnym wieku. (...) Myślę, że moda idzie też w tym kierunku, że nie ma czegoś takiego jak trendy, (...) tylko powinnyśmy inwestować w ponadczasowe rzeczy - wyjaśniała Agnieszka Sołoń.

Dobrym tego przykładem jest Lidia Popiel, która twierdzi, że dostrzeżenie piękna i dobre samopoczucie w danej stylizacji, to naturalność w modzie.

- Moja egzystencja w świecie mody dała mi dużo takiej otwartości i spojrzenia na innych ludzi, że po prostu każdy może się nosić tak, jak chce - dodała modelka.

Zobacz też:

Nie oglądałeś Dzień Dobry TVN na antenie? Pełne odcinki znajdziesz w serwisie Player.pl


Artykuł sponsorowany
Co sądzisz o tym artykule?
59
4
Wybrane dla Ciebie
Komentarze
0