Moda i Uroda

Przyłbica w najnowszej kolekcji luksusowego domu mody. Jej cena przyprawia o zawrót głowy

LV Shield, przyłbica

Materiały prasowe

Moda i Uroda

Przyłbica w najnowszej kolekcji luksusowego domu mody. Jej cena przyprawia o zawrót głowy

LV Shield, przyłbica

Materiały prasowe

Moda w czasie pandemii znacząco się zmieniła. Koronawirus nie tylko spustoszył rynek i zmusił wielu projektantów do zastanowienia się nad przyszłością mody, ale także wprowadził na ulice niespotykane dotąd akcesoria w postaci wielobarwnych maseczek czy przyłbic. Niektórzy dostrzegli w nich prawdziwy biznes. Cena niepozornego dodatku z najnowszej kolekcji Louis Vuitton naprawdę robi wrażenie.

Moda w czasie pandemii

Trwająca pandemia wywołała kryzys na wielu rynkach, w tym w przemyśle modowym. Sprawiła jednak, że wielu twórców, artystów i projektantów zaczęło się zastanawiać nad podejściem do konsumpcji i zrównoważoną modą.

Choć obecna sytuacja jest trudna, to jest ona niepowtarzalną okazją do fundamentalnych, ważnych i pożądanych zmian, które uproszczą i zmienią funkcjonowanie naszych firm i sprawią, że będą one bardziej zrównoważone, społecznie odpowiedzialne i że będą odpowiedzią na potrzeby współczesnych konsumentów (…) Pora zwolnić i na nowo odkryć magię mody

- taka deklaracja pojawiła się w opublikowanym w tym roku liście otwartym do branży mody, opracowanym przez kilku niezależnych projektantów.

Nie wszystkie marki zaczęły się tym kierować, jednak starają sobie radzić w czasie pandemii i wychodzą naprzeciw konsumentom z propozycjami stylowych elementów garderoby potrzebnych w dobie koronawirusa. Między innymi takie domy mody, jak Off-White, Gucci czy Burberry, wypuściły już na rynek szykowne maseczki. Teraz i Louis Vuitton zapowiedział "zarówno stylową, jak i ochronną" osłonę twarzy.

Przyłbica w kolekcji Louis Vuitton

Najnowszy projekt luksusowej marki składa się z przyłbicy wykonanej z materiału przypominającego tworzywo sztuczne z wykończeniem z tkaniny oraz elastycznego paska z monogramem, zaprojektowanego tak, by idealnie przylegał do głowy noszącego. LV Shield zawiera złote ćwieki z wygrawerowaną nazwą domu mody i dodatkowo można nosić go do góry - jako klasyczną czapkę z daszkiem.

Co ciekawe, przyłbica wykonana jest z materiału fotochromatycznego, który jest wrażliwy na światło. W związku z tym ciemnieje w reakcji na słońce, zmieniając kolor z jasnego na ciemny i chroni użytkownika nawet przed lekkim światłem słonecznym.

Nowy produkt trafi do sprzedaży online oraz w wybranych salonach już od 30 października. Za to nowatorskie rozwiązanie trzeba jednak zapłacić niemałe pieniądze. "Vanity Fair" podaje, że będzie to 961 dolarów, czyli około 3600 złotych. "Forbes" wskazuje z kolei na zakres cen 700-800 dolarów, co i tak przyprawia o zawrót głowy.

Oto proste sposoby na naprawę kosmetyków. Zobacz wideo:

Zobacz też:

Co sądzisz o tym artykule?
72
6
Wybrane dla Ciebie
Komentarze
0