New money to styl ubierania się, który pojawił się w social mediach w kontrze do głośnego old money. Luksusowe brandy, logomania i ciężka biżuteria mają podkreślać niemal na każdym kroku wysoki status społeczny.
Moda w czasie pandemii znacząco się zmieniła. Koronawirus nie tylko spustoszył rynek i zmusił wielu projektantów do zastanowienia się nad przyszłością mody, ale także wprowadził na ulice niespotykane dotąd akcesoria w postaci wielobarwnych maseczek czy przyłbic. Niektórzy dostrzegli w nich prawdziwy biznes. Cena niepozornego dodatku z najnowszej kolekcji Louis Vuitton naprawdę robi wrażenie.
Dziennikarz kulinarny i smakosz Paweł Loroch przygotował w kuchni Dzień Dobry TVN potrawy z luksusowych polskich produktów, które rzadko goszczą na naszych stołach. Zobaczcie, jak przyrządza się stek z jelenia i makaron z półgęskiem! Paweł Loroch nie zapomniał także o innym naszym dobru eksportowym - o koncentracie jabłkowym. Jak myślicie, z ilu jabłek powstaje jedna butelka tego koncentratu?
Dlaczego kobiety kupują produkty luksusowe na raty? Czy to prawda, że oceniamy innych na podstawie tego, co posiadają? O tym w Dzień Dobry TVN Tamara Gonzalez Perea, autorka bloga modowego Macademian Girl. Naszym gościem była także Kinga Miller, która wykłada przedmiot "Moda jako zjawisko".