Meghan Markle udowodnia, że nie lubi się nudzić. Księżna Tym razem Księżna Sussex zaprojektuje własną linię ubrań dla jednej z brytyjskich sieciówek. Dochód zostanie przekazany na cele charytatywne.

Zapracowana Księżna Sussex

Kilka dni temu Pałac poinformował, że księżna przez ostatnie siedem miesięcy współtworzyła wrześniowe, a więc najważniejsze w ciągu całego roku wydanie magazynu „Vogue”. Wrześniowy numer trafi do sprzedaży już jutro tj. 2 sierpnia.

Meghan Markle projektantką?

Wczoraj na oficjalnym profilu „Sussexroyal” na Instagramie poinformowano, że Meghan Markle zaprojektuje autorską linię ubrań dla jednej z brytyjskich sieciówek.

Co ciekawe, Meghan jest pierwszą osobą z rodziny królewskiej, która zaprojektuje kolekcję ubrań.

Na Instagramie, pod opublikowany zdjęciem czytamy, że dochód ze sprzedaży ubrań zaprojektowanych przez Księżną Sussex zostanie przekazany brytyjskiej organizacji Smart Works, która pomaga bezrobotnym kobietom odnaleźć się na rynku pracy.

Meghan była poruszona tym, jaką pracę organizacja wkłada w pomoc bezrobotnym kobietom. Postanowiła im pomóc.

Za każdą zakupioną rzecz, do jednej z podopiecznych organizacji trafi dopasowane na nią eleganckie ubranie.

- czytamy w poście.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Spotlight on: Smart Works We are proud to be supporting a very special initiative this autumn for @SmartWorksCharity! After quiet visits to Smartworks over the last year, The Duchess was moved by the impactful work being done by this non profit organisation that helps women into the workforce, equipping them with both the skills and clothes they need to feel job-ready. Throughout her visits she noticed that while the donations were plentiful, they were also notably a combination of mismatched items and colours which weren’t always the right stylistic choices or sizes that didn’t necessarily “suit” the job at hand: to make a woman feel confident and inspired as she walked into her job interview. As a result, launching this autumn, The Duchess will be supporting a collective to help equip the women of Smart Works with the key workwear essentials they need as they enter into the workplace. This initiative is supported by four generous brands who share the vision to empower the women of Smart Works to look and feel 💯 as they bravely venture in to what can often be a daunting environment for those who have been out of the job market. The brands have come together to work towards this united force for good, “[reframing] the idea of charity as community,” as The Duchess writes in a piece for this month’s British Vogue. They will follow the 1:1 model where an item from the collection purchased is an item shared with a woman of Smart Works because “not only does this allow us to be part of each other’s story; it reminds us we are in it together.” For more information on how you can be part of another woman’s success story visit @smartworkscharity. Special thanks to: @JohnLewisandPartners, @MarksandSpencer, @MishaNonoo, @InsideJigsaw for supporting this very special organisation. And to find out more, read the September issue of @BritishVogue and stay tuned for more exciting updates this autumn. Photo©️SussexRoyal

Post udostępniony przez The Duke and Duchess of Sussex (@sussexroyal)

Zobacz też:

Zobacz film: Alexi Lubomirski – fotograf brytyjskiej rodziny królewskiej. Źródło: Dzień dobry TVN

Źródło: www.instagram.com/sussexroyal |
Co sądzisz o tym artykule?
77
8
Wybrane dla Ciebie
Komentarze
0