Związek Jaya-Z i Beyonce
Według szacunków "Forbesa" Beyonce i Jay-Z niejednokrotnie byli uznawani za najlepiej zarabiające małżeństwo Hollywood. Co więcej, w wydaniu Księgi rekordów Guinnessa z 2011 roku, nazwano ich najbardziej wpływową i najbogatszą parą świata. Stworzyli bowiem własne muzyczne imperium, zarabiając setki milionów dolarów rocznie i stali się inspiracją dla ludzi na całym świecie. Nie przeszkodziły im w tym kryzysy w związku, a nawet fakt, że raper przyznał się do zdrady piosenkarki. Zainteresowanie swoim małżeństwem podsycają tym, że raczej nie udzielają wywiadów i rzadko publikują wspólne zdjęcia. Teraz zrobili wyjątek dla Tiffany & Co.
Beyonce i Jay-Z we wspólnej kampanii
To pierwsza wspólna kampania muzycznego małżeństwa, dlatego też opublikowane zdjęcia wywołały wielkie emocje na całym świecie. Na fotografiach widać Beyonce w czarnej długiej sukni o syrenim kroju od Givenchy, a także w drugiej, równie wytwornej kreacji od Balmain. Obie stylizacje podkreśliły kobiecą sylwetkę artystki. Look gwiazdy uzupełniono wysokim i niedbałym - choć awangardowym - kokiem oraz subtelnym makijażem kociego oka. Na uwagę zasługuje jednak 128.54-karatowy naszyjnik Tiffany Diamond, który - odkąd odkryto go w 1877 roku - dotychczas miały na sobie zaledwie trzy osoby (jedną z nich była Audrey Hepburn). Tym samym Beyonce stała się pierwszą czarnoskórą kobietą w historii, która założyła na siebie owy diament.
Jay-Z w eleganckim garniturze również olśniewał ekskluzywnymi dodatkami. Specjalnie dla niego przerobiono broszkę Bird on a Rock projektu Jeana Schlumbergera (jednego z najsłynniejszych jubilerów XX wieku pełniącego kiedyś funkcję wiceprezesa firmy Tiffany & Co.) na spinki do mankietów. Miał na sobie także efektowną broszkę Apollo z platyny, żółtego złota oraz diamentów oraz jeden z nowych pierścionków zaręczynowych dla mężczyzn.
- Beyoncé i JAY-Z są uosobieniem współczesnej "love story". Jako marka od zawsze stojąca po stronie miłości, siły i autoekspresji nie mogliśmy wymarzyć sobie bardziej ikonicznej pary, która byłaby lepszą reprezentacją wartości przyświecających Tiffany'emu. Czujemy się zaszczyceni, że Carterowie dołączyli do rodziny Tiffany'ego - powiedział Alexandre Arnault, wicedyrektor wykonawczy ds. produktu i komunikacji Tiffany & Co.
Sesja zapowiadająca nową erę w historii kultowej biżuteryjnej marki jest wynikiem bliskiej współpracy i wizji podzielanej przez Beyonce, Jaya-Z oraz Tiffany & Co. Jej kontynuacją będzie przekazanie przez Tiffany'ego dwóch milionów dolarów na rzecz instytucji należących do organizacji Historically Black Colleges and Universities.
Zobacz także:
- Od dekoratora witryn sklepowych do właściciela imperium modowego. Jak Giorgio Armani osiągnął sukces?
- Co moda zawdzięcza bohaterkom filmów i seriali? Niektóre z nich odmieniły wizerunek kobiet
- Polska blogerka Viva a Viva była na domówce u światowej sławy projektanta. Nam opowiedziała o najnowszych trendach
Zobacz wideo: Jay-Z opowiedział o życiu rodzinnym w czasie pandemii. Czuje, że zbliżyli się do siebie
Autor: Sabina Zięba