Victoria's Secret kończy z "aniołkami". Nadszedł czas na ciałopozytywność

Styl życia

Aktualizacja:
E+ Delmaine Donson/Getty Images

Marka Victoria’s Secret zdobyła popularność, dzięki pokazom i reklamom, w których występowały znane modelki, nazywane "aniołkami". Teraz to ma się zmienić. Firma poinformowała, że zamierza zakończyć z nimi współpracę. Kto zajmie ich miejsce?

Victoria’s Secret rezygnuje z aniołków

Victoria’s Secret to jedna z najpopularniejszych firm produkujących bieliznę, odzież oraz kosmetyki. Od 1996 roku jej wyroby reklamowały najlepsze supermodelki. Teraz to ma się zmienić.

Firma zdecydowała się powierzyć promocję swoich produktów siedmiu ambasadorkom, które stworzą "Kolektyw VS". Wśród nich znalazły się m.in. piłkarka i aktywistka LGBT + Megan Rapinoe oraz aktorka Priyanka Chopra Jonas.

W ten sposób Victoria’s Secret chce walczyć ze stereotypami i wyidealizowanym wizerunkiem kobiety. Amerykański gigant zamierza promować ciałopozytywność, czyli trend polegający na akceptacji ciała, takim, jakie ono jest.

Victoria’s Secret - co to za firma?

Victoria’s Secret powstała w 1977 roku. Światową potęgą stała się w 1982 roku, kiedy przejął ją miliarder Leslie Wexner. Symbolem rozpoznawczym marki były pokazy mody Victoria’s Secret Fashion Show, na których bieliznę marki prezentowały najpopularniejsze supermodelki, nazywane aniołkami Victoria’s Secret. Ostatni pokaz mody z ich udziałem odbył się w 2018 roku.

Cała prawda o przygotowaniach gwiazd w dniu pokazu mody

Zobacz także:

Joga twarzy na piękną, świetlistą cerę bez zmarszczek. Oto 5 prostych ćwiczeń dla każdego

Jak wyrównać i zredukować opaleniznę? Poznaj najlepsze sposoby

Agata Buzek przeszła metamorfozę. Na zdjęciu z Mają Ostaszewską jest nie do poznania

Autor: Katarzyna Oleksik

Źródło: gazeta.pl

Źródło zdjęcia głównego: E+