Polka spełnia swój amerykański sen w Los Angeles. "Napisali do mnie"

Lozowski_rep_1
Źródło: Dzień Dobry TVN
W rytmach grunge Polka spełnia swój american dream - napisy
W rytmach grunge Polka spełnia swój american dream - napisy
W rytmach grunge Polka spełnia swój american dream
W rytmach grunge Polka spełnia swój american dream
Pochodząca ze Skarżyska-Kamiennej Anita Stelmasiuk spełnia swój amerykański sen. Współpracuje z managementem gwiazd muzyki rockowej oraz jest właścicielką marki odzieżowej. Od 10 lat mieszka w Los Angeles, a lokalne sklepy muzyczne zna jak własną kieszeń. Jak rozpoczęła się jej przygoda z branżą?
Kluczowe fakty:
  • Anita Stelmasiuk, pochodząca ze Skarżyska-Kamiennej, od 10 lat mieszka w Los Angeles, gdzie spełnia swój amerykański sen, współpracując z managementem gwiazd muzyki rockowej oraz prowadząc markę odzieżową inspirowaną grungem.
  • Pasja do rocka lat 90. - zwłaszcza grunge'u z Seattle - oraz pandemia stały się dla Anity impulsem do powrotu do branży muzycznej poprzez tworzenie i montaż materiałów w social mediach, co przyniosło jej rozpoznawalność.
  • Została zatrudniona w social media teamie managementu Chrisa Cornella, a obecnie rozwija nowe projekty, m.in. promocję filmu o Jeffie Buckleyu.

Anita Stelmasiuk o muzyce i życiu w USA

Anita Stelmasiuk od dzieciństwa fascynuje się rockowym stylem zwanym grunge, który na początku lat 90. zyskiwał serca fanów na całym świecie.

- Grunge jest określeniem na muzykę, która przyszła z Seattle. Tutaj nazywamy ją Seattle Scene i grunge sam w sobie oznacza brudny. Złota czwórka to Soundgarden, Pearl Jam, Alice in Chains, no i oczywiście Nirvana – powiedziała.

Polka od najmłodszych lat fascynowała się również Stanami Zjednoczonymi. Jej marzenie o wylocie za ocean spełniło się w 2015 roku dzięki wygranej w loterii wizowej. W Los Angeles zamieszkała z mężem oraz rocznym synem. Zawodowo związała się z rynkiem nieruchomości.

- W czasie pandemii turystyka bardzo mocno ucierpiała, w tym nasz biznes, ale wykorzystaliśmy to. Kupiliśmy sobie kampera [...] i zaczęliśmy podróżować po całych Stanach. Wtedy właśnie, mając ten ekstra czas, nauczyłam się montować filmiki i robić social media. I wróciłam dzięki temu do branży muzycznej – powiedziała.

Anita zaczęła pisać w sieci o historii muzyki.

- To taka historyczna kapsuła, co tam się działo w latach dziewięćdziesiątych. I ja sobie odkrywam powolutku to wszystko, co nie było dostępne w Europie – powiedziała.

Wkrótce została zauważona przez ludzi z branży.

Polka współpracuje z managementem gwiazd 

Ludzie z managementu Chrisa Cornella zobaczyli działalność Anity. Napisali do niej z propozycją współpracy. Jak się okazało, zwolnił się etat w dziale social media team.

- Teraz do moich obowiązków należy planowanie, co będziemy postować, jakie to będą wideo, kreuję je i montuję – wyjaśniła Polka.

Praca w mediach społecznościowych to niejedyna aktywność Anity. W zeszłym roku przejęła słynną markę odzieżową, która niegdyś była symbolem muzycznego dziedzictwa lat dziewięćdziesiątych.

- Kolejne zlecenie, do którego się dostałam cierpliwością, pracą w social mediach, jest zlecenie z czymś całkowicie nowym, bo będę współpracowała z produkcją filmową i będę promowała w social mediach film o moim ulubionym wokaliście Jeffie Buckleyu – wyjawiła.

Nie oglądałeś Dzień Dobry TVN Wakacje na antenie? Wszystkie odcinki znajdziesz też na Player.pl

Zobacz także:

podziel się:

Pozostałe wiadomości