Awaria na Instagramie
Awaria Instagrama pojawiła się 31 października w godzinach popołudniowych. Użytkownicy platformy zaczęli zgłaszać problem z zalogowaniem się na swoje konto, a u niektórych spadła liczba obserwujących ich osób. Internauci z całego świata dostali identyczne komunikaty.
Internet i technologia
Poinformowano w nich o zablokowaniu konta i możliwości odwołania się od tej decyzji w ciągu 30 dni. Niestety według portalu Downdetector w Polsce zgłoszenia o nieuzasadnionych działaniach stale rosną. Do tej pory problem dotyczy minimum 2,5 tysiąca osób tylko w naszym kraju, jednak nie zapominajmy, że awaria ma globalną skalę.
Instagram usuwa konta. Co dalej?
Instagram potwierdził wystąpienie globalnej awarii. - Zdajemy sobie sprawę, że niektórzy z was mają problemy z dostępem do swojego konta na Instagramie. Zajmujemy się tym i przepraszamy za niedogodności - poinformował Instagram na Twitterze.
Co można zrobić, jeżeli padliśmy ofiarą awarii Instagrama? Należy odwołać się od decyzji. Ta opcja wyświetla się na końcu otrzymanego komunikatu i opisanie zaistniałej sytuacji. Być może wszelkie zmiany zostaną odwołane automatycznie po usunięciu globalnego problemu.
Zobacz także:
- Wstrząsająca historia Studni Czarownic w Edynburgu. Zamordowano nawet 300 kobiet
- Horoskop tygodniowy na 31.10-6.11. Które znaki zodiaku czekają największe niespodzianki?
- Biolog z Polski pracuje dla NASA. Czym aktualnie się zajmuje?
Autor: Aleksandra Matczuk
Źródło: Radiozet.pl
Źródło zdjęcia głównego: GettyImages / NurPhoto / Contributor