Współpraca Top Model i MODIVO
Tym razem z "Top Model" po raz kolejny współpracuje MODIVO. Marka jest sponsorem nagrody o wartości 100 tysięcy złotych, a także sesji okładkowej magazynu "Glamour", która była dla uczestników ogromnym wyzwaniem, a także przełomem w ich karierach.
- Okładka "Glamour" - wciąż mam w oczach niedowiarki. Cała grupa rozwaliła system. Wiem, że to program, w którym jest rywalizacja, ale zapewniam Was, że wszyscy świetnie się bawiliśmy – wyznała Julia Sobczyńska.
MODIVO wspiera młodych
Warto wspomnieć, że w programie odbył się również pokaz mody, w którym uczestnicy mieli na sobie ubrania z oferty MODIVO. Wybieg na wiadukcie w centrum Warszawy zrobił duże wrażenie, a osoby, które najlepiej poradziły sobie w tej rywalizacji dodatkowo wygrały udział w sesji wizerunkowej multibrandu. W kampanii na sezon jesień-zima 2021/2022 wystąpili Kacper Jasiński, Julia Sobczyńska i Sophie Mokhar, a jej premiera miała miejsce podczas przerwy reklamowej w trakcie trwania "Top Model" na antenie TVN.
Marka MODIVO w ten sposób nieustannie kreuje trendy oraz odkrywa nowe talenty, które następnie wspiera i pozwala im poszerzać swoje umiejętności. Równocześnie szanuje ich różnorodność, wolność, a także wyrażanie się w artystyczny sposób.
Zobacz także:
- Te elementy garderoby dodadzą charakteru każdej stylizacji. Czym się wyróżnić?
- Czym jest zrównoważona moda i dlaczego jest tak ważna dla współczesnego świata?
- Stylowe okrycia na zimę. Jaki rodzaj najlepiej wybrać?
Autor: Adrianna Kowalczyk
Źródło zdjęcia głównego: Materiały prasowe MODIVO