Najpopularniejszy polski piłkarz nie zwalnia tempa. Do obowiązków sportowych oraz rodzinnych doszło kolejne zawodowe wyzwanie.
Kawy sygnowane logo Roberta Lewandowskiego
Produkt pojawił się w Niemczech na przełomie 2019 i 2020 roku. Na półkach supermarketów w Polsce seria zadebiutowała w środę 15 stycznia. W ofercie dostępnych jest kilka wariantów (crème, espresso, gold) oraz różne pojemności opakowań (słoiki 200 g oraz paczki: 250g i 1kg).
Zobacz także na zdrowie.tvn.pl: Wpływ kawy na ciśnienie tętnicze krwi. Czy kawa rzeczywiście je podnosi?
Produkty Roberta Lewandowskiego
Kolekcja utrzymana jest w trzech kolorach: złotym, białym oraz czarnym. Na plakatach promocyjnych znajdziemy zdjęcie piłkarza z widocznym hasłem "RL9 coffee" oraz jego podpisem.
Nowa seria to nie pierwszy produkt, którego jest ambasadorem. Lewandowski swoim nazwiskiem reklamuje również telefony komórkowe, urządzenia technologiczne czy napoje izotoniczne.
Lewandowski idzie w ślady Cristiano Ronaldo
Sam "Lewy" dołączył do grona wielu sportowców, którzy w szczytowym momencie kariery zwiększają źródła dochodów. Swoją markę ma między innymi Cristiano Ronaldo, którego logo widnieje na bieliźnie i kosmetykach. Własne linie odzieżowe mają również Lionel Messi, Kylian Mbappe czy - spoza futbolu - Roger Federer i Michael Jordan. Robert Lewandowski jest także rozchwytywany przez branżę reklamową. Snajper Bayernu Monachium promuje między innymi telefony, szampony, maszynki do golenia i napoje izotoniczne.
Więcej:
- Robert Lewandowski o rodzinie: "Córka zmieniła nasze życie"
- Anna Lewandowska pokazała ciążowy brzuszek
- Marcin Gortat pokazał światu swoją nową partnerkę. Kim jest Żaneta Stanisławska?
Autor: Pola Namysł