Škoda i TOPR łączą siły
Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe od 20 lat współpracuje z marką Škoda. Reporter Dzień Dobry Wakacje spotkał się przy molo w Sopocie z ekspertką samochodowej marki – Klaudyną Gorzan, która zdradziła kulisy ich wspólnej inicjatywy. Okazuje się, że TOPR i Škoda zachęcają do wspólnego odkrywania Tatr – w świecie wirtualnym. Hasło kampanii to – Odkryj najtrudniejszy szlak oczami ratowników TOPR - co jest możliwe dzięki najnowszej technologii.
- Chodzi o to w tej akcji, by zachęcić turystów do odkrycia najbardziej niebezpiecznego szlaku w Polsce, chcemy zaprosić turystów, by odbyli patrol z ratownikami TOPR na Orlą Perć dzięki kamerze 360 stopni i okularom VR – tłumaczyła ekspertka.
Wirtualna rzeczywistość w wymagających warunkach
Wirtualna rzeczywistość pozwala na doświadczenie górskiej przygody zarówno w Sopocie jak i na Krupówkach. Ratownicy podczas pokonywania trasy na Orlą Perć byli wyposażeni w kamery 360 stopni, dzięki czemu turyści dziś mogą wcielić się w ich rolę i wziąć udział w patrolu razem z marką Škoda.
- Chcieliśmy uwiecznić naszą 20-letnią współpracę z TOPR-em. […] To, co nas łączy to propagowanie bezpieczeństwa. My jako marka propagujemy bezpieczeństwo w naszych samochodach […] Natomiast TOPR-owcy – bezpieczeństwo w górach – dodała Klaudyna Gorzan.
Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.
Zobacz także:
- Dawid Godziek mistrzem dwóch kółek. Pokazał, jak podróżuje ze swoim rowerem
- Na drogach w Zakopanem pojawiły się pomarańczowe koperty. Co oznaczają?
- Jak zaplanować wakacyjną podróż autem? Poznaj kilka ważnych zasad
Źródło zdjęcia głównego: DDTVN