ING Bank Śląski: poważna awaria
Awaria systemu pojawiła się w piątek rano 13 września. Około godziny 7.00 bank poinformował o poważnej awarii :
Mamy awarię systemu bankowości internetowej i mobilnej. Mogą również występować problemy z płatnościami kartami płatniczymi i BLIKIEM oraz wypłatami z bankomatów - czytamy w oficjalnym komunikacie
Więcej:
- Kredyt hipoteczny. Kiedy nie musimy spłacać rat?
- Emerytura obywatelska, czyli 1100 zł dla każdego
- Jak czytać umowy, żeby nie zostać oszukanym?
ING Bank Śląski: jak długo potrwa naprawa systemu?
Bank zapewnia, że zrobi wszystko, aby przywrócić wszystkie usługi banku przed godziną 11:00.
Jeśli to możliwe, prosimy o wstrzymanie się z wykonywaniem płatności do tej godziny. Przepraszamy za utrudnienia
Awaria w ING Banku Śląskim ma wpływ na:
- Bankowość internetową Moje ING i aplikację mobilną Moje ING mobile dla klientów indywidualnych - działają w podstawowym zakresie, można sprawdzać stany kont i wykonywać przelewy
- Bankowość internetową ING Business i aplikację mobilną dla klientów korporacyjnych - występują utrudnienia w dostępie i korzystaniu
- Płatności kartą w terminalach płatniczych i wypłaty pieniędzy z bankomatów - mogą występować utrudnienia
- Płatności i wypłaty kodami BLIK - mogą występować utrudnienia
- Płatności za zakupy internetowe poprzez "Płać z ING" i kodami BLIK - chwilowo są niemożliwe
- Dostępność bankowych infolinii - z powodu awarii dostajemy ogromną ilość telefonów, nie wszystkie jesteśmy w stanie odbierać
Autor: Bernadetta Jeleń
Źródło zdjęcia głównego: Moment RF
podziel się: