Materiał promocyjny

Drugie życie dziecięcej garderoby. Co zrobić z ubrankami i zabawkami, kiedy maluch z nich wyrośnie?

"Skarby z szafy" odcinek 4.
Każdy rodzic wie, że koszty związane z utrzymaniem i wychowaniem dziecka zaczynają się na długo przed jego urodzeniem i właściwie nie mają końca. Maluszki szybko wyrastają z ubranek i zabawek – na ich miejsce szybko pojawiają się kolejne i zajmują przestrzeń. Co można z tym zrobić, żeby nie tylko nie utonąć w morzu dziecięcych akcesoriów, a przy okazji odzyskać część zainwestowanej gotówki?

Jak uporać się z nadmiarem dziecięcych ubranek i zabawek?

Paulina, Karol i ich córka Lilka mieszkają na warszawskiej Pradze. Tak jak większość rodzin, borykają się z problemem zbyt dużej liczby zabawek i ubranek, z których Lila już wyrosła – podobnie jak ze swojego pokoiku, na remont którego zbierają fundusze. Zdecydowali się poprosić o pomoc Anię Dec, która nie tylko pomoże im uporządkować i odgracić przestrzeń, ale także pokaże, jak dzięki aplikacji Vinted na tych porządkach zarobić. Po szybkim przeglądzie zgromadzonych dziecięcych akcesoriów i ubrań – także tych, które nie przydadzą się już rodzicom, okazało się, że mogą liczyć na zebranie całkiem pokaźnej kwoty.

Sprzedaż na Vinted: jak robić zdjęcia przedmiotów?

szsz4_2

Nie ulega wątpliwości, że żyjemy w erze obrazkowej, dlatego dla skutecznej sprzedaży tak ważne są odpowiednie i, możliwie, jak najbardziej szczegółowe zdjęcia. Żeby nie pogubić się w gąszczu wykonanych fotografii w rolce aparatu można je robić bezpośrednio w aplikacji Vinted podczas wstawiania ogłoszenia. Ważne, żeby pamiętać, że oprócz ogólnego zdjęcia, które pokazuje sprzedawany przedmiot pokazać jego cechy charakterystyczne: fakturę materiału, print, szczegóły wykończenia (falbanki, cekiny itp.), a także, żeby uniknąć dodatkowych pytań – metkę, na której pokazany będzie skład, rozmiar i sposób prania. Jeśli wystawiane ubranie (czy zabawka) ma jakąś wadę, na przykład rysę – warto to także pokazać tak, żeby kupujący miał jak najwięcej informacji na temat wystawianego przedmiotu. Do tego ciekawy, zachęcający i precyzyjny opis, cena i voila – gotowe. Teraz trzeba już tylko czekać na potencjalnych klientów i cieszyć się z odzyskanych środków.

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości