Materiał promocyjny

Nowoczesnym design i ponadczasowe piękno. Roxie Węgiel o biżuterii: "Takie niuanse robią robotę"

Tous nowa kolekcja
Biżuteria łączy ludzi
Źródło: Dzień Dobry TVN
Biżuteria to nieodłączny element wielu stylizacji gwiazd, które uwielbiają podkreślić swoją osobowość detalami. Podczas TOUS Manifesto Event zaprezentowano najnowszą kolekcję słynnej biżuteryjnej firmy. O swojej słabości do błyskotek oraz tym, co stoi za pojęciem "Manifesto" opowiedziały ambasadorki marki – Roksana Węgiel, Lara Gessler oraz Malwina Wędzikowska.

Nowa kolekcja marki Tous

Unikalny design, doskonałość detali oraz elegancja - to cechy biżuterii, która ma ponadczasowy charakter. Podczas TOUS Manifesto Event w Warszawie zaprezentowano kolekcję "Manifesto", która łączy dziedzictwo marki z nowoczesnym podejściem do projektowania biżuterii. Wielbicielki błyskotek będą miały szansę spersonalizować łańcuszki, które niosą ukryte znaczenie.

- Biżuteria jest przedłużeniem mojej osobowości, jest jak przyprawa. Jest taką kropką nad i. [...] Dzisiaj spotkaliśmy się na premierze marki biżuteryjnej i nowej kolekcji bardzo nowoczesnej, odpowiadającej współczesnej kobiecie - tłumaczyła Lara Gessler.

Roksana Węgiel również zwraca uwagę na detale, gdy komponuje swoje stylizacje. Biżuteria to nieodłączny element jej garderoby, który nie tylko dopełnia jej strój, ale i poprawia samopoczucie. Jak przyznaje - zachowuje błyskotki na pamiątkę, licząc iż w przyszłości przekaże je kolejnym pokoleniom.

- Takie niuanse robią robotę. [...] Cały event jest w takim nowoczesnym, grungowym klimacie. Bardzo mi się to podoba. [...] Mam jeden bardzo ważny dla mnie naszyjnik, który dostałam od rodziców na 18-kę. Planuję go przekazać w przyszłości mojej córce - opowiadała Roksana Węgiel.

Symbol nowoczesności i wolności - "Manifesto"

Biżuteria, którą można personalizować, cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów na całym świecie. "Manifesto" daje możliwość dowolnego łączenia łańcuszków w duchu uniwersalnej elegancji. Na premierze nowej kolekcji pojawiła się Rosa Tous, wiceprezeska firmy, która wyjaśniła, co było motywem przewodnim dla nowej odsłony biżuteryjnej marki.

- Chodziło nam o łączenie, dzielenie się. Nowa kolekcja daje możliwość zabawy, bycia odważnym i kreatywnym - podsumowała wiceprezeska firmy.

Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.

Zobacz także:

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości