Awaria mBank
Klienci mBanku mają spore problemy. Nie mogą się zalogować do serwisu i korzystać z aplikacji. Ponadto niemożliwe jest robienie przelewów i korzystanie z funkcji BLIK.
mBank
Komunikat mBanku
O awarii bank poinformował na jednym ze swoim profili społecznościowych. Obecnie nasz serwis i aplikacja bankowa działają wolniej – przyznał mBank.
Dłużej też trwa logowanie. W tej chwili nie skorzystacie z BLIK-a. Najlepiej, abyście płacili teraz np. kartami. Pracujemy nad tym, żebyście mogli korzystać z naszych usług bez przeszkód. Przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość
- czytamy w komunikacie banku.
Zobacz też:
- Budżet domowy w czasach pandemii. Jak dobrze zarządzać pieniędzmi?
- PIT 2020. Jakie zmiany zostały wprowadzone w rozliczeniach rocznych?
- Zgubione dokumenty. Jak się uchronić przed oszustami?
Autor: Luiza Bebłot
Źródło zdjęcia głównego: Tomasz Zajda/EyeEm/Getty Images
podziel się: