Newsletter dla zabieganych kobiet

Agata Kubasiewicz i Magda Garbacz-Kajda stworzyły newsletter dla kobiet, które nie mają czasu codziennie przedzierać się przez doniesienia medialne, a potrzebują być na bieżąco z aktualnymi wydarzeniami ze świata.

Codziennie pięć newsów

W ramach bezpłatnego newslettera Agata i Magda przygotowują codziennie (od poniedziałku do piątku) pięć wiadomości, które ich zdaniem są najważniejszymi doniesieniami dnia. Do prezentowanych wiadomości dołączają też swój komentarz.

Kobiety mają coraz mniej czasu na szukanie informacji

Magda Garbacz-Kajda:

Zajmujemy sie doborem newsów, które dedykujemy kobietom, ale nie są to newsy dla kobiet. Są to newsy uniwersalne. Pomysł zrodził się z potrzeby, którą zaobserwowałyśmy, że dziewczyny mają coraz mniej czasu, żeby szukać informacji i w efekcie odcinają się od nich. Stąd pomysł na newsletter newsme.pl.

Wyszłyśmy naprzeciw potrzebie

Agata Kubasiewicz:

Jest takie poczucie winy w kobietach, że nie wiedzą, że nie wiedzą co się dookoła nich dzieje, że przestają żyć świadomie. My wyszłyśmy naprzeciw tej potrzebie.

Autor: Redakcja Dzień Dobry TVN

podziel się:

Pozostałe wiadomości

Serowe arcydzieła na talerzu Andrzeja Polana
Materiał promocyjny

Serowe arcydzieła na talerzu Andrzeja Polana