Monika Mrozowska wyruszyła w samotną podróż z dziećmi. "Czuję się przynajmniej jak jakiś superbohater"

Monika Mrozowska
Źródło: Tomasz Ubranek/East News
Monika Mrozowska opublikowała w mediach społecznościowych zdjęcia z lotniska i zdradzała, że wraz z dziećmi wyruszyła w wakacyjną podróż do Hiszpanii. Aktorka przyznała, że mimo wielu przeciwności, stawianie sobie nowych wyzwań sprawia jej niebywałą satysfakcję.

Monika Mrozowska wyruszała z dziećmi do Hiszpanii

Monika Mrozowska od lat perfekcyjnie łączy życie zawodowe z prywatnym. Ponadto, mama czwórki dzieci aktywnie udziela się w mediach społecznościowych i bez owijania w bawełnę pokazuje w sieci prawdziwe oblicze macierzyństwa. Niedawno aktorka pochwaliła się na Instagramie, że wraz z synami – Luckiem i Józkiem wyruszyła do Hiszpanii.

ZROBILIŚMY TO! Razem z moim niespełna 6-miesięcznym Luckiem i prawie 7-letnim Józkiem… dziś o 6:00 rano wsiedliśmy do samolotu i… po prawie 4 h dolecieliśmy do Hiszpanii, żeby spędzić tu wakacje z moją przyjaciółką Kamilą i jej prawie 5-letnim synem

- rozpoczęła.

W dalszej części wpisu aktorka zdradziła, że na wakacje wybrała się samodzielnie z dwójką małych dzieci i stertą walizek. Choć logistyka wyjazdu nie należała do najłatwiejszych, nowe wyzwanie sprawiło Monice satysfakcję. Gwiazda podkreśliła jednak, że każda z kobiet jest nieco inna zarówno pod kątem wyglądu, upodobań, jak i podejścia do wychowania. Dlatego w stu procentach rozumie mamy, które nigdy nie odważyłby się wybrać w samotną podróż z maluchami.

- Spakowaliśmy się w dwie walizki kabinowe (moją i Józka), mały plecak (Józka) i dwie małe torby (moją podręczną plus Lucka wózkową). Zabrałam wózek spacerówkę, na spacerówkę fotelik samochodowy i chustę i… czuję się przynajmniej jak jakiś SUPERBOHATER!!!! Ale … ja tak po prostu mam i sprawia mi cholerną satysfakcję bycie samodzielną i stawianie sobie różnych wyzwań… Ty nie musisz tak mieć. Nie musisz tak mieć nawet w 10%, bo może przerasta Cię wyjście z dzieckiem nawet na spacer do parku, który masz pod domem… Możemy się różnic nie tylko pod względem wyglądu, ale również pod kątem… upodobań kulinarnych, książkowych, ze względu na sposób spędzania wakacji i tryliarda innych powodów. I to jest baaaardzo fajne, szkoda tylko… że na okrągło, "w koło Macieja" trzeba to powtarzać - podsumowała.

Fani zgadzają się z Moniką Mrozowską

Pod nowym postem Moniki natychmiast pojawiło się wiele komentarzy. Fani zabrali głos i przyznali aktorce rację. Jak stwierdzili, kobiety-matki mają nadprzyrodzone siły i energię do działania w każdej sytuacji. Swoje zdanie wyraziła też Anna Wendzikowska. Dziennikarka napisała:

- Monia, znam to, mam podobnie, a poza tym zgadzam się z każdym słowem, które napisałaś. Wspaniałych wakacji dla Was.

- Tak różnimy się i to jest piękne. Wspaniałych wakacji – dodała Ewa Szabatin.

- Monia, bo taki power mają tylko kobiety matki i tak naprawdę każda z nas ma tę samą siłę - zauważyła z kolei jedna z fanek.

Zobacz wideo: Rodzinne śniadanie Moniki Mrozowskiej

Zobacz także:

Martyna Wojciechowska potwierdziła rozstanie. "Moja decyzja o ślubie była przemyślana"

Cannes 2021. Który film okazał się najlepszy i zdobył Złotą Palmę?

Intymne zdjęcie Cezarego i Edyty Pazurów podbiło serca fanów. "Tylko pozazdrościć takiej miłości"