monika mrozowska

    monika mrozowska

    Monika Mrozowska poruszyła temat płatnej współpracy, której efekty można podziwiać w mediach społecznościowych. Aktorka zaznaczyła, że nie wszystkie produkty pojawiające się na jej profilach goszczą tam w ramach współpracy. Tym samym dała swoim fanom krótki wykład o podstawowych zasadach w pracy influencera.

    Monika Mrozowska niedawno po raz czwarty została mamą. Jej synek, Lucek przyszedł na świat w styczniu tego roku. Na swoim profilu na Instagramie aktorka dzieli się z fanami urokami macierzyństwa. Ostatnio nie jest jednak łatwo - gwiazda ma za sobą pierwszą nieprzespaną noc. Choć zmęczenie dawało jej się we znaki, młoda mama przypomniała sobie słowa, które kilkanaście lat wcześnie usłyszała od przedszkolanki starszej córki.

    Młode mamy rywalizują między sobą, zwłaszcza w dobie mediów społecznościowych. Lubią chwalić się wszystkimi umiejętnościami swoich pociech, pokazując to na pięknych zdjęciach. Pozytywna rywalizacja daje siłę, by iść do przodu, ale niedobrze dzieje się, jeśli zamienia się w toksyczną zawiść między matkami, która w efekcie przekłada się również na dziecko. Na ten temat w naszym studiu wypowiedziały się Monika Mrozowska, Agnieszka Kaczorowska-Pela i Michalina Grzesiak.