Kanały TVN Warner Bros. Discovery z najlepszymi wynikami oglądalności w kwietniu

Kanały TVN Warner Bros. Discovery z najlepszymi wynikami oglądalności w kwietniu
100 lat Warner Bros.
Grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała w kwietniu 2023 roku pozycję lidera rynku medialnego. W widowni komercyjnej 20-54 osiągnęła udział 24 proc. Na czele rankingu Big5 z SHR TVN był najpopularniejszym kanałem ogólnotematycznym nadawcy na poziomie 8,6 proc. w grupie 20-54.

Najlepsze wyniki oglądalności w kwietniu

Zestawienie tradycyjnie największych kanałów telewizyjnych w Polsce zamyka TVN7 z udziałem w widowni 20-54 na poziomie 4,5 procent. Kategorię stacji informacyjnych zdominowały TVN24 i TVN24 BiS z łącznym udziałem widowni na poziomie 5,2 proc. w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN24 utrzymała pozycję lidera wśród kanałów newsowych zarówno w widowni komercyjnej 20-54 (SHR 3,1 proc.), jak i w grupie 4+ (SHR 4,7 proc.). W grupie 20-54 na pierwszym miejscu w swoich kategoriach tematycznych uplasowały się: kanał lifestyle’owy TVN Style (SHR 0,4 proc.) oraz kanał factualowy TVN Turbo (SHR 1 proc.).

W kwietniowej ramówce TVN widzowie najchętniej oglądali "Fakty", a wydanie z 4 kwietnia zgromadziło przed telewizorami niemal 2,5 miliona osób (SHR 20-54: 20,5 proc.). Drugie miejsce zajął Puchar Świata w skokach narciarskich w Planicy, które relacjonowano 2 kwietnia - ponad 1,6 mln widzów śledziło na bieżąco te zawody (SHR 4+: 18,17 proc.). 1,6 mln widzów zgromadziło przed ekranami również wydanie magazynu interwencyjnego "Uwaga" z 11 kwietnia (SHR 4+: 12,19 proc.), zapewniając temu programowi trzecie miejsce.

W kwietniu weekendowe wydania programu "Dzień Dobry TVN" osiągnęły udział w rynku na poziomie 11,2 procent w grupie komercyjnej, a to daje temu formatowi pozycję lidera w tej kategorii.

TVN Warner Bros. Discovery z sukcesami w kategorii newsowej

Na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych w kwietniu 2023 roku znalazły się "Fakty" TVN. Średnia dzienna widownia tego programu to niemal 2,4 mln na obu antenach (TVN i BiS), przy łącznym udziale 21,1 proc. w kategorii ogólnej 4+. W grupie wiekowej 20-54 lat "Fakty" TVN osiągnęły 22,4 proc. udziału w rynku.

Najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym był TVN24. Stacja uzyskała w tym okresie udział na poziomie 4,7 proc. w grupie 4+ oraz 3,1 proc. w widowni komercyjnej 20-54. Całe newsowe portfolio nadawcy – TVN24 i TVN24 BiS – osiągnęło 5,2 proc. udziału w grupie wszystkich widzów. Tvn24.pl utrzymuje pozycję lidera portali stacji telewizyjnych już kolejny miesiąc. W kwietniu stronę odwiedziło ponad 8,6 mln realnych użytkowników.

TVN Warner Bros. Discovery przoduje w lifestyle'u i factualu

TVN Style (SHR: 0,4 proc., 20-54) miało największą widownię spośród kanałów lifestyle’owych. Najchętniej oglądanymi przez widzów programami w ubiegłym miesiącu były: "Jestem z Polski", "Kuchenne rewolucje" i "Małe światy według Marzeny Rogalskiej". TVN Turbo zostało liderem kanałów factualowych z udziałem 1 proc. widowni komercyjnej. Najchętniej oglądanymi przez widzów stacji programami były w kwietniu "Wojny samochodowe", "Duda kontra Szafrański" oraz "Jeździć, obserwować".

Jeśli chodzi o programy sportowe nadawane w kwietniu na kanale Eurosport 1, największą popularnością cieszyły się zawody w skokach narciarskich w Planicy. Największą widownię w Eurosporcie 1 zgromadziła przed ekranami transmisja konkursu skoków narciarskich podczas finału Pucharu Świata w Planicy z 2 kwietnia. Obejrzało ją prawie 773 tys. osób. Drugą najczęściej oglądaną relacją sportową były zawody w skokach narciarskich w Planicy z 1 kwietnia, które zebrały przed ekranami prawie 728 tys. widzów. Trzecie miejsce zajęła relacja ze studia sportowego poprzedzająca zawody w skokach narciarskich w Planicy z 1 kwietnia. Obejrzało je prawie 427 tys. fanów sportu.

Oferta Digitalowa TVN Warner Bros Discovery w Polsce

W HBO Max najpopularniejsze były: film "Bullet Train", serial "Sukcesja" oraz "Bring Back Alice". Na Playerze najchętniej oglądano "Azję Express", serial "Pati" oraz show Kuby Wojewódzkiego. W kwietniu całe portfolio digitalowe TVN Warner Bros. Discovery w Polsce, czyli HBO Max, Player i VOD.pl, zgromadziło łącznie przed ekranami niemal 6,9 mln realnych użytkowników.

Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.

Zobacz także:

podziel się:

Pozostałe wiadomości