Materiał promocyjny

Hashtag lub e-skarbonka! Nie musisz wychodzić z domu, aby wesprzeć WOŚP

12 stycznia 2020 roku wystartował 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - charytatywna impreza, którą znają wszyscy Polacy. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gra już dwudziesty ósmy raz. Akcję wspierają największe firmy, które nie tylko przekazują środki finansowe, ale też swoimi działaniami ułatwiają pracę wolontariuszom i darczyńcom.

Wiele firm gra z Jurkiem Owsiakiem już od wielu lat. MasterCard w akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zaangażował się już osiem lat temu. Firma wspiera wolontariuszy, ułatwia dołączanie do zbiórek w sieci oraz angażuje się w licytacje.

Pomagamy Wam w tym, na czym znamy się najlepiej, czyli dostarczamy cyfrowe narzędzia, ułatwiające pracę wolontariuszom

- powiedziała Małgorzata, przedstawicielka firmy MasterCard.

Zbiórki dla WOŚP w internecie

Środki finansowe na WOŚP można przekazać za pośrednictwem e-skarbonki dostępnej pod adresem: www.eskarbonka.wosp.org.pl. Jest to cyfrowa puszka, której zawartość jest przekazywana na rzecz fundacji WOŚP. Dziś, około godz. 9.00 liczniki elektronicznej puszki MasterCarda wskazywały tyle, ile trzy lata temu udało się zebrać podczas całej tej akcji.

Wystarczy hashtag, aby wesprzeć Orkiestrę

MasterCard zorganizował też specjalną akcję na Twitterze. Za każdy wpis z #mastercardgrazwosp zostanie przekazanych 5 zł na rzecz fundacji Jurka Owsiaka. Nie trzeba wychodzić z domu, aby przyłączyć się do Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Kultowe auto na licytacji

Razem z braćmi Collins MasterCard wystawił na licytację kultowe auto KITT z serialu „Knight Rider”.

Autor: Adrianna Kowalczyk

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości