Anna Lewandowska i jej styl
Styl Anny Lewandowskiej ma wiele fanek. Wszystko dlatego, że sportsmenka stawia najczęściej na klasyczne stylizacje bez udziwnień, którymi może zainspirować się każda kobieta. Choć w jej szafie znajdują się rzeczy z czołowych domów mody, jak np. Saint Laurent, Balenciaga czy Chanel, to równie często stawia na sieciówki. Umiejętnie łączy także styl elegancki ze sportowym. W jednym z wywiadów wyznała jednak, że musiała się tego nauczyć.
- Lubię bawić się modą, obserwować trendy. Zawsze najlepiej czułam się w sportowych stylizacjach. Od kiedy jestem mamą to się trochę zmieniło. W mojej szafie zapanowała większa różnorodność. Z jednej strony mam bluzy z kapturem, z drugiej kobiece stylizacje i biznesowe garnitury. Łączę wiele ról w życiu i to odzwierciedla się w moim stylu - zdradziła Anna Lewandowska w felietonie w "Twoim Stylu".
Anna Lewandowska o modowym problemie
Mnóstwo osób staje obecnie przed szafą i jest zaskoczonych, ile różnorodnych rzeczy skrywa się pod warstwą ubrań - nawet takich z nieodciętymi metkami. Anna Lewandowska zdradziła, że ona również - tak, jak wiele kobiet - ma tendencję do zbieractwa, co jest sporym problemem. W swojej garderobie może znaleźć coś starego, za małego, za dużego, lekko zniszczonego, już niemodnego lub nielubianego. Wiadomo jednak, że chce z tym walczyć. Zainspirowała ją do tego książka "Magia sprzątania" Marii Kondo oraz dokument o minimalizmie, w którym zachęca się widzów, by pozbywali się codziennie jednej rzeczy więcej niż poprzedniego dnia.
- Nie jestem wzorową minimalistką, ani tym bardziej specjalistką od porządków w szafie. Cały czas nad tym pracuję, ale bardzo mnie zainspirował ten kierunek. Szukam pomysłów i rozwiązań, które ułatwią proces ograniczania niepotrzebnego zbieractwa - wyznała Anna Lewandowska.
Ujawniła: "Staram się wyszukiwać i korzystać ze sprawdzonych narzędzi". Co do nich należy? Podpowiedziała, że dobrym kierunkiem do ograniczenia ilości ubrań jest budowanie szafy kapsułowej na podstawie stałych, pasujących do siebie elementów, a także korzystanie z aplikacji, w których można sprzedawać swoje rzeczy. Jest to także nowo zaobserwowany trend w pandemii - według raportu opublikowanego w Thredup sprzedaż ubrań z drugiej ręki tylko w tym roku wzrosła o 69 proc. Ludzie zaczęli bowiem bardziej myśleć o środowisku.
- Coraz chętniej sięgamy po produkty, stawiając nie na ilość, lecz jakość. Sprawdzamy składy materiałów i jesteśmy dumni, że wybieramy polskie, lokalne marki. Widać to nie tylko w kolejnych badaniach rynku, ale też w social mediach - podkreśliła w "Twoim Stylu".
Anna Lewandowska o macierzyństwie i nie tylko w Dzień Dobry TVN. Zobacz wideo:
Zobacz też:
- Księżna Kate zachwyca w kwiatowej sukience w dniu rocznicy ślubu. Jej stylizacja jest warta blisko 50 tys. złotych
- Zapierający dech w piersi pokaz Saint Laurent. Malownicze krajobrazy sprawiają, że nie można oderwać od niego wzroku
- Neonowe stylizacje, czyli najmodniejszy trend sezonu. Jak nosić wyraziste kolory?
Autor: Sabina Zięba
Źródło: Twój Styl