Materiał promocyjny

Subskrypcje coraz popularniejsze! Za co kochamy ten trend?

Użytkownicy korzystający z subskrypcji
Użytkownicy korzystający z subskrypcji
Źródło: Mat. prasowe
Subskrypcje szturmem podbijają serca użytkowników na całym świecie. Specjaliści szacują, że do 2025 roku wartość rynku subskrypcyjnego może osiągnąć aż 1,5 biliona dolarów. To dwa razy więcej niż w 2020 roku! Co dokładnie sprawia, że tak chętnie decydujemy się na usługi w modelu subskrypcyjnym? Znaleźliśmy kilka ciekawych danych.

Subskrypcje – trend, który rośnie w siłę

Usługi w modelu subskrypcyjnym to alternatywa dla dobrze znanych abonamentów czy prenumerat. Alternatywa – dodajmy – o wiele wygodniejsza, nowocześniejsza i łatwiejsza w obsłudze. W tym przypadku opłata za wybrany pakiet subskrypcyjny automatycznie pobiera się z konta albo karty płatniczej, usługę można łatwo zmieniać, dopasowywać do siebie, a nawet czasowo zawiesić. W subskrypcji możemy mieć już nie tylko muzykę czy filmy, ale też dietę pudełkową, a nawet opiekę medyczną czy… numer telefonu.

Orange Flex – oferta komórkowa w subskrypcji – z okazji swoich 5. urodzin przygotowała infografikę z najciekawszymi danymi dotyczącymi mody na subskrypcje w Polsce i na świecie.

Zobacz infografikę.

Subskrypcje podbijają coraz więcej serc użytkowników na całym świecie – niezależnie od płci, wieku czy miejsca zamieszkania. Z badań wynika, że już około połowa ludzi na świecie korzysta z różnego rodzaju subskrypcji. Z reguły im młodsza grupa, tym więcej usług w tym modelu posiada. 

Popularność subskrypcji na świecie – infografika
Popularność subskrypcji na świecie – infografika
Źródło: Mat. prasowe

Za co tak kochamy subskrypcje?

Po pierwsze, z subskrypcji można korzystać w bardzo wygodny i prosty sposób. Aby włączyć taką usługę (i potem nią zarządzać), musisz mieć jedynie smartfon, tablet albo komputer z dostępem do Internetu. Klikasz – i masz! Nie tracisz czasu w kolejkach, nie podpisujesz żadnych umów w biurze firmy na drugim końcu miasta czy za pośrednictwem kuriera i nie musisz pamiętać o regularnym płaceniu rachunków. Podpięcie karty do konta załatwia całą sprawę – płatności robią się same, kupione pakiety odnawiają się same, a regularnie zużywane produkty codziennej potrzeby dojeżdżają pod Twoje drzwi… no, jeszcze nie same, ale w każdym razie nie musisz pamiętać o ich zamawianiu. I tak to można żyć!

Po drugie, z subskrypcji korzystasz tak długo, jak chcesz. Nie ma umowy na czas określony, nie ma okresu wypowiedzenia, nie ma kar za rezygnację. Dzięki temu można łatwo przetestować nową usługę praktycznie bez zobowiązań.

Po trzecie, elastyczność korzystania z subskrypcji przekłada się także na oszczędności. Jeżeli nie chcesz przez jakiś czas mieć streamingu muzyki, dostępu do filmów czy regularnej dostawy produktów fizycznych, bo akurat rzucasz wszystko i wyjeżdżasz w Bieszczady, blokujesz usługę i wznawiasz ją, kiedy już wrócisz do cywilizacji. W kieszeni zostaje Ci więcej pieniędzy, które przeznaczasz np. na kolejne wyprawy. I to właśnie korzyści finansowe są wymieniane wśród głównych powodów wyboru subskrypcji – w badaniach wskazuje na nie aż 47% Polaków.

Ale zaoszczędzić można też bez czasowej rezygnacji z ulubionej usługi! Coraz więcej firm jako alternatywę dla comiesięcznych płatności oferuje bowiem subskrypcje roczne czy kilkumiesięczne. Na przykład w Orange Flex można w ten sposób zyskać 12 miesięcy w cenie 10. Czasem można też liczyć na dostęp do ekskluzywnych ofert lub zniżek, które firmy oferują wyłącznie swoim "długoterminowym" klientom.

Subskrypcje, które skradną Twoje serce

Subskrypcji na filmy, muzykę czy serwisy newsowe nikomu już nie trzeba przedstawiać. Nie każdy jednak wie, że w subskrypcyjnym światku do wyboru jest o wiele więcej opcji – np. plan komórkowy od Orange Flex z ofertą Flex dla Ciebie lub Flex dla Firm, dzięki której pozostajesz w stałym kontakcie z rodziną, przyjaciółmi i całym światem. Elastyczną usługę subskrypcyjną kupisz i dopasujesz do siebie w intuicyjnej aplikacji, a wybrany plan taryfowy możesz zmieniać na wyższy lub niższy nawet co miesiąc.

Kartę do telefonu zamówisz tu z dostawą pod drzwi lub ściągniesz w postaci eSIM-a. Aktywacja numeru przebiega ekspresowo – bez czekania na kuriera i bez przekładania plastikowej karty. W subskrypcji od Orange Flex masz też pełną kontrolę nad kosztami, bo sam kupujesz pakiety danych, np. w roamingu. Nie ma więc ryzyka, że rachunek po zagranicznych wakacjach zwali Cię z nóg, co pewnie zdarzyło się niejednej osobie z abonamentem…

Subskrypcja Orange Flex – infografika
Subskrypcja Orange Flex – infografika
Źródło: Mat. prasowe

Co jeszcze można mieć w subskrypcji? Zapytaj raczej, czego nie można! Konsumenci tak mocno pokochali ten trend, że firmy prześcigają się w oferowaniu produktów i usług w tym modelu. Bez problemu ustawisz cykliczne zamówienia np. na podpaski i tampony, kosmetyki, pieluszki dla dzieci, catering dietetyczny, suplementy diety czy kawę z ulubionej palarni. W subskrypcji możesz mieć zarówno rzeczy niezbędne do życia, jak i takie, które Cię po prostu uszczęśliwią, gdy je dostaniesz. Oto kilka subskrypcyjnych ciekawostek:

Różne rodzaje subskrypcji – infografika
Różne rodzaje subskrypcji – infografika
Źródło: Mat. prasowe

Z wybranej subskrypcji korzystasz na własnych zasadach i tak długo, jak tylko zechcesz, a nie jak dyktuje to długoterminowa umowa obarczona karą za jej wcześniejsze rozwiązanie. I jak tu nie kochać tego rozwiązania?

Chcesz dowiedzieć się więcej o subskrypcjach? Zobacz całą infografikę Orange Flex i dołącz do trendu, który opanował już cały świat!

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości