Thylane Blondeau, czyli "najpiękniejsza dziewczynka świata". Jak dziś wygląda?

Thylane Blondeau, czyli "najpiękniejsza dziewczynka świata"
Thylane Blondeau, czyli "najpiękniejsza dziewczynka świata"
Źródło: Gilbert Flore/Getty Images; instagram.com/thylaneblondeau
Kiedyś nazywana "najpiękniejszą dziewczynką świata", dziś 24-letnia Thylane Blondeau zaskakuje zupełnie odmienionym stylem i pewnością siebie. Modelka zaprezentowała się na pokazie Zimmermann w Paryżu. Powiedziała o swoim podejściu do wagi.
Kluczowe fakty:
  • Thylane Blondeau, okrzyknięta "najpiękniejszą dziewczynką świata", ma dziś 24 lata i prezentuje zupełnie nowy wizerunek. Zadebiutowała jako trzylatka u Jean-Paula Gaultiera i od tamtej pory współpracuje z największymi markami.
  • Otwarcie mówi o presji wyglądu w branży i swoim sprzeciwie wobec standardów typu size 0.

Od modelki dziecięcej do kobiety sukcesu – Thylane Blondeau na nowo definiuje swoją karierę

Thylane Blondeau pojawiła się na Paris Fashion Week 2025 w stylowej, beżowej kurtce w militarnym stylu i spodniach z wysokim stanem, prezentując zupełnie odmieniony wygląd. Jej ciemne, lśniące włosy to jeden z najbardziej zauważalnych kontrastów względem złotych loków z dzieciństwa. Na nowo przyciąga uwagę, ale dziś to nie tylko uroda ją definiuje. W rozmowie z The Telegraph w 2018 roku odniosła się do swojej "łatki".

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:

Adrian Szałek
Model bez piersi - napisy
Źródło: Dzień Dobry TVN

– Nawet dziś ludzie mówią: "jesteś najpiękniejszą dziewczynką", a ja odpowiadam: "nie, wciąż nie jestem, jestem po prostu człowiekiem, nastolatką" – podkreślała, dystansując się od etykiety, która towarzyszy jej od lat.

Już jako trzylatka została zauważona na Polach Elizejskich przez agenta Jean-Paula Gaultiera, który powiedział jej matce, że odniesie sukces. - Ona musi być jutro na pokazie". Veronika Loubry, matka modelki, wspominała. "Moja mama powiedziała: 'Nie, ona nie ma agencji, nie może tego zrobić'. Jean Paul Gaultier powiedział: 'Ona musi być tam jutro'.

Od Vogue Enfants po własną markę kosmetyków – droga przez kontrowersje i sukces

Jej pierwsza okładka w Vogue Enfants przeszła do historii, ale nie obyło się bez kontrowersji – zwłaszcza po publikacji sesji "Quel Maquillage à Quel Âge?" w 2010 roku, gdzie jako 10-latka pozowała w złotej sukni i na obcasach. - Jedyną rzeczą, która mnie szokuje na tym zdjęciu, jest naszyjnik, który jest wart 3 miliony euro – komentowała wówczas Veronika Loubry w rozmowie z francuską prasą.

Po dorosłym debiucie na pokazie Dolce&Gabbana w 2017 roku jej kariera nabrała tempa. Pracowała z Miu Miu, Versace, Hugo Bossem, L'Oréal Paris, a także z Lolita Lempicka jako twarz perfum. W kampanii D&G dzieliła ekran m.in. z Zendayą i Presleyem Gerberem. Dziś Thylane prowadzi własną markę Enalyht i działa jako influencerka. Jej podejście do branży jest jasne

– Nie chcę być chuda. Nawet jeśli ludzie mówią: "ona nie jest taka szczupła, nie może chodzić na tym pokazie", odpowiadam: "ok, nie będę brać udziału w tym pokazie". Nie będę głodować. Jem burgery. Nigdy tego nie zmienię – mówiła The Telegraph, zaznaczając, że dla niej ważniejsze niż wygląd są wartości i autentyczność.

Zobacz także:

podziel się:

Pozostałe wiadomości