Kylie Jenner na okładce Vogue'a
Kylie Jenner w swoich mediach społecznościowych pochwaliła się, że została twarzą najnowszego hongkońskiego Vogue’a. Modelka z radością pokazała, że jest częścią „Act Now” . Jednak wielu użytkowników nie zgodziło się, jakoby celebrytka miała być aktywistką, a magazynowi zarzucono ignorancję.
Jak Vogue Hong Kong uzasadnia wybór bohaterki swojej okładki?
Kylie Jenner, która ma miliony obserwujących na Instagramie, znajduje się na okładce sierpniowego wydania #VogueHongKong, 22-latka jest nie tylko gwiazdą, ale liderką opinii i założycielką Kylie Cosmetics, co czyni ją kobietą-przedsiębiorcą. Kylie, w ramach kampanii SAINT LAURENT Winter 2020, pokazuje siłę i wytrwałość młodej kobiety
- wyjaśnia redakcja magazynu.
Kylie Jenner - firma
Celebrytka osiągnęła finansowy sukces dzięki marce kosmetycznej Kylie Cosmetics, którą założyła w 2015 roku i wypromowała w mediach społecznościowych. W ofercie produktów sprzedawanych przez najmłodszą Kardashiankę są m.in. pomadki, kredki i cienie do oczu.
Kylie Jenner na szczycie listy Forbes'a:
Zobacz też:
Beyonce pokazała dzieci. Jak dziś wyglądają Blue Ivy, Sir i Rumi?
Agnieszka Chylińska wznawia jubileuszową trasę koncertową: "Będą to koncerty bezpieczne"
Autor: Anna Korytowska
Źródło zdjęcia głównego: x-news