Wiadomość

Wakacje to doskonała okazja do zrzucenia paru kilogramów. Pomysłów na szybkie odchudzanie nie brakuje. I choć restrykcyjne diety są bardzo skuteczne, to kłopotem jest utrzymanie wymarzonej wagi. Wybranie odpowiedniej diety nie gwarantuje sukcesu, jeśli nie zmienią się nasze nawyki żywieniowe i po jej zakończeniu znów zaczniemy niezdrowo jeść.

  • Co zrobić, żeby jak najszybciej schudnąć?
  • Jak najszybciej schudnąć 10 kg?
  • Jak najszybciej schudnąć bez diety?
  • Jak najszybciej schudnąć z ud i brzucha?


Zobacz też: Dieta doktora Mosleya 5:2 naprawdę działa. Dzięki niej schudł bez efektu jojo!


Popularność diet odchudzających rośnie zazwyczaj przed końcem roku lub w okresie wakacji, bo to wtedy chcemy pochwalić się nową figurą. 10 lub 20 kilogramów mniej to wyzwanie realne, ale utrata wagi w krótkim czasie wcale nie jest korzystna dla zdrowia. Jakie diety wybrać, żeby jak najszybciej schudnąć?

Co zrobić, żeby jak najszybciej schudnąć?

Odchudzanie najlepiej rozpocząć od razu. Przekładanie terminu przejścia na dietę tylko utrudnia wytrwanie w tym postanowieniu. W próbie utraty wagi ważna jest konsekwencja.

Wybór diety to sprawa indywidualna. Zależy od preferencji i upodobań do niektórych produktów, a także efektów, które chcemy uzyskać. Warto jednak pamiętać, że każdy organizm jest inny i dieta musi być dostosowana do indywidualnych zapotrzebowań organizmu.

Osoby nastawione na odchudzanie powinny zaopatrzyć się w niezbędne produkty spożywcze. Czas, który wykorzystuje się na to, żeby jak najszybciej schudnąć , powinien być wypełniony ćwiczeniami i innymi zajęciami odwracającymi uwagę od jedzenia. Poza tym w pierwszym etapie diety jest się głodnym i nieusatysfakcjonowanym z posiłków dietetycznych, dlatego każda wizyta w sklepie skutkuje tym, że niezdrowe produkty wodzą na pokuszenie. Nietrudno sobie wyobrazić, jaki może być finał zbyt częstych wycieczek do marketów.

Jak najszybciej schudnąć 10 kg?

Żeby jak najszybciej schudnąć 10 kg , trzeba zmienić nawyki żywieniowe. Nie powinno się spożywać produktów mącznych, pszennych i żywności przetworzonej. W nowym jadłospisie musi się znaleźć jak najwięcej warzyw i owoców, ale tylko tych, które mają niski indeks glikemiczny. Pieczywo pszenne należy zastąpić razowym. Rozwiązaniem jest też całkowita rezygnacja ze smacznego chlebka na śniadanie. Z codziennego menu muszą także zniknąć słodycze, napoje gazowane i tłuste mięso. Spadek wagi wymaga wyrzeczeń.

Szybkie odchudzanie będzie łatwiejsze dzięki następującym dietom:

  • kopenhaskiej – jest to trzynastodniowa restrykcyjna dieta z bardzo ubogim menu. Stosując się do wytycznych, można jak najszybciej schudnąć. Niestety wracając do normalnego żywienia, trzeba się liczyć z tym, że przynajmniej część zgubionych kilogramów wróci,
  • garstkowej,
  • norweskiej,
  • Dukana,
  • dr Dąbrowskiej.

Niestety większość tego typu diet może skutkować efektem jo-jo.

Jak najszybciej schudnąć bez diety? W procesie odchudzania istotną rolę odgrywają prawidłowe nawyki żywieniowe i niska kaloryczność potraw. Nie ma możliwości, żeby schudnąć, nie stosując się do podstawowych zaleceń.

Jak najszybciej schudnąć z ud i brzucha?

Żeby jak najszybciej schudnąć z ud i brzucha, konieczne będą ćwiczenia. Na te partie ciała najlepsze są przysiady, nożyce i skoki z wykorzystaniem skakanki. Taki trening powinien być czynnością obowiązkową w planie dnia osób, które chcą się pozbyć zbędnych oponek i wałeczków.

W zrzuceniu kilogramów pomoże trening aerobowy. Dzięki wysiłkowi organizm będzie szybciej spalał tłuszcz. Do tzw. aerobów zalicza się bieganie, jazdę na rowerze lub rolkach. Jeśli ktoś nie lubi chodzić na siłownię, może ćwiczyć poza nią. Intensywne marsze, jazda na rowerku stacjonarnym lub na orbitreku też są bardzo dobrym pomysłem na wspomaganie diety. Osoby, które z powodów zdrowotnych nie mogą ćwiczyć wysiłkowo, powinny zamienić trening aerobowy na długie, energiczne spacery.

Jak najszybciej schudnąć z brzucha można także dzięki diecie. Nie wolno podjadać między posiłkami, natomiast trzeba zdrowo się odżywiać. Pierwsze efekty będzie można zobaczyć już po kilku tygodniach, o ile siedzący tryb życia zamienimy w aktywny fizycznie.

Łatwo jest schudnąć w krótkim czasie, ale kluczem do sukcesu nie jest sam ubytek masy ciała, ale utrzymanie tej wagi, którą udało nam się uzyskać. Ogromne znaczenie w tym procesie mają nawyki żywieniowe, które powinniśmy wdrożyć na stałe, a nie tylko na chwilę.


Więcej:

Co sądzisz o tym artykule?
75
7
Wybrane dla Ciebie
Komentarze
0