O czym opowiada film "Czarna owca"?
"Czarna owca" łączy w sobie dramat i komedię. To opowieść o życiu wielopokoleniowej rodziny Gruzów, którą widzowie poznają poprzez postać młodego youtubera. Obsada filmu aż roi się od nazwisk najlepszych aktorów. Widzowie będą mieli okazję zobaczyć m.in. Arkadiusza Jakubika, Annę Cieślak i Kamila Szeptyckiego. Do udziału w produkcji zaproszono również prawdziwych influencerów: Just Edi Show oraz Danny'ego Ferreri.
Główny bohater filmu, Tomek, jest youtuberem i magikiem. I to właśnie ta postać była najbliższa Adrianowi Pruskiemu, iluzjoniście, który internautom znany jest bardziej jako Just Edi Show. Nie tylko gościnnie pojawił się w filmie, ale przede wszystkim zajmował się przygotowaniem Kamila Szeptyckiego do roli.
- Alek (reżyser filmu - red.) zadzwonił do mnie, czy będę konsultantem do sztuczek magicznych, żeby Kamila nauczyć paru trików - zdradził w rozmowie z Pauliną Krupińską i Damianem Michałowskim. - I rzeczywiście udało mi się go przygotować do roli czarodzieja. To było kilka intensywnych spotkań.
Na czym polega praca influencera?
Bohater filmu nie znajduje zrozumienia wśród swoich najbliższych, którzy nie pojmują, na czym miałaby polegać jego praca. Nasi goście również musieli zderzyć się z fundamentalnym pytaniem: z czego będziesz żył?
- Myślę, że większość twórców internetowych, youtuberów spotyka się z takim pytaniem - stwierdził Danny Ferreri. - Rzeczywiście jesteśmy przyzwyczajeni, że normalna praca to jest lekarz, policjant, strażak, prawnik itd. Natomiast tutaj nagrywasz śmieszne filmiki, ktoś to ogląda, ktoś może tego nie ogląda i z czego ty będziesz zarabiał. Moi rodzice od razu zczaili, babci musiałem tłumaczyć, że zarabia się z wyświetleń, że są reklamy i część z tych zarobków trafia do ciebie, że możesz reklamować jakieś produkty. I tak samo jak jest reklama w telewizji i masz jakiś zasięg, dzięki któremu trafiasz do odbiorców, tak samo u ciebie one mogą być reklamowane - wyjaśnił.
Adrian Pruski podkreślił również, że funkcjonowanie w wirtualnej przestrzeni jest nierozerwalnie związane z tworzeniem grupy zaangażowanych fanów.
- Jako twórca budujesz społeczność, więc odnośnie tej komercjalizacji możesz sprzedawać różne produkty - dodał Just Edi Show. - Jednocześnie wiąże się z tym odpowiedzialność i świadomość tego, co tworzymy, dla młodych często odbiorców - podsumował.
Wszystkie odcinki Dzień Dobry TVN i Dzień Dobry Wakacje znajdziesz w serwisie Player.pl.
Zobacz także:
- Krav maga, czyli najbardziej kompletny system samoobrony. "To proste ruchy, które mogą wyrządzić wiele szkody"
- Łagodna cesarka coraz bardziej popularna. Jakie są zalety tego zabiegu?
- Agnieszka i Wojtek ze "Ślubu od pierwszego wejrzenia" zdradzili płeć dziecka
Autor: Adam Barabasz