ING Bank Śląski - awaria, klienci mają problem z zalogowaniem się do banku

palec przy komputerze, laptop, klawiatura, monitor
Virojt Changyencham/Getty Images
Źródło: Moment RF
ING Bank Śląski ma poważną awarię: klienci mają problem z zalogowaniem się do banku. Od rana klienci ING Banku Śląskiego skarżą się na problemy związane z systemem bankowości. Problem nie dotyczy jedynie płatności kartą.

ING Bank Śląski: poważna awaria

Awaria systemu pojawiła się w piątek rano 13 września. Około godziny 7.00 bank poinformował o poważnej awarii :

Mamy awarię systemu bankowości internetowej i mobilnej. Mogą również występować problemy z płatnościami kartami płatniczymi i BLIKIEM oraz wypłatami z bankomatów - czytamy w oficjalnym komunikacie

Więcej:

ING Bank Śląski: jak długo potrwa naprawa systemu?

Bank zapewnia, że zrobi wszystko, aby przywrócić wszystkie usługi banku przed godziną 11:00.

Jeśli to możliwe, prosimy o wstrzymanie się z wykonywaniem płatności do tej godziny. Przepraszamy za utrudnienia

Awaria w ING Banku Śląskim ma wpływ na:

  • Bankowość internetową Moje ING i aplikację mobilną Moje ING mobile dla klientów indywidualnych - działają w podstawowym zakresie, można sprawdzać stany kont i wykonywać przelewy
    • Bankowość internetową ING Business i aplikację mobilną dla klientów korporacyjnych - występują utrudnienia w dostępie i korzystaniu
      • Płatności kartą w terminalach płatniczych i wypłaty pieniędzy z bankomatów - mogą występować utrudnienia
        • Płatności i wypłaty kodami BLIK - mogą występować utrudnienia
          • Płatności za zakupy internetowe poprzez "Płać z ING" i kodami BLIK - chwilowo są niemożliwe
            • Dostępność bankowych infolinii - z powodu awarii dostajemy ogromną ilość telefonów, nie wszystkie jesteśmy w stanie odbierać
              Zobacz film: Jaki jest stan polskiego sektora bankowego? Źródło: Dzień Dobry TVN

              Autor: Bernadetta Jeleń

              Źródło zdjęcia głównego: Moment RF

              podziel się:

              Pozostałe wiadomości