Z miłości do piękna

3 nietypowe pomysły na postanowienia noworoczne 

Apart

Z miłości do piękna

3 nietypowe pomysły na postanowienia noworoczne 

Apart

Nowy rok, nowe zmiany. Ile razy słyszeliśmy te słowa? Chociaż większość z nas śmieje się z noworocznych postanowień, to tworzą je prawie wszyscy. Niestety ponad połowa osób nie dotrzymuje swoich obietnic. Co zrobić, aby konsekwentnie dążyć do celu? Zrobić przemyślany plan. Zobaczcie sami.

Nadejście nowego roku to magiczny czas, w którym każdy z nas zakłada sobie nowe cele do zrealizowania. Postanowienia związane z dietą, aktywnością fizyczną czy nauka języków obcych to już podstawa. Przyczyną niezrealizowania planów jest za duża presja i wyzwania, jakie narzucamy sobie już na początku stycznia. Postanowienia noworoczne należy wykonywać małymi krokami, gdyż drastyczne zmiany i rzucanie się na głęboką wodę szybko nas zniechęcą.

Ponadto ważne jest nie tylko nasze podejście do realizacji, ale również sam cel. Planów nie powinniśmy traktować jako przymusu i rygoru. To z góry powoduje, że myślimy o diecie i ćwiczeniach jako konieczności, a nasza motywacja z dnia na dzień spada. Warto w planach na nowy rok uwzględnić przyjemności i odpoczynek. To pozwoli nam podładować baterie i doda sił na kolejne miesiące nowego roku. Zobaczcie, trzy nietypowe pomysły na noworoczne postanawia, które z pewnością uda wam się zrealizować.

Porządki w głowie i porządki w szafie

W 2020 rok należy wejść z czystą głową. Święta Bożego Narodzenia są idealną okazją, aby w gronie najbliższych odprężyć się i odstresować. Warto ten czas wykorzystać na przemyślenia i rozwiązanie konfliktów. To pozwoli nam rozpocząć nowy rok w spokoju. Porządki w głowie to nie wszystko. Duży wpływ na nasze samopoczucie ma otoczenie, w którym przebywamy. Nic nie przyczynia się tak do chaosu, jak bałagan w szafie. Niby nic wielkiego, a jednak wpływa na nasze roztargnienie, opóźnia wyjście do pracy i wprowadza niepotrzebny zamęt. Zatem w styczniu warto pomyśleć o porządkach w szafie. Posegregowane i starannie ułożone ubrania to klucz do sukcesu. Tu należy także wspomnieć o przechowywaniu cennych dodatków, które warto trzymać w jednym miejscu. Świetnym pomysłem na organizację jest kuferek na biżuterię (Nr wzoru: AP55-003-III), który nie tylko pozwoli nam zapanować nam ogromem dodatków, ale także będzie pięknie prezentował się na komodzie czy toaletce. Kuferek w kolorze czarnym (Nr wzoru: AP55-001-III), brązowym (Nr wzoru: AP55-003-II) czy czerwonym (Nr wzoru: AP55-003-I) wpasuje się w każde wnętrze i doda mu luksusowego charakteru. Jeśli jesteśmy już przy akcesoriach, wspomnieć należy też o zegarkach. Dla kolekcjonerów polecamy kuferek na zegarki w kolorze ciemnobrązowym (Nr wzoru: AP55-004-IV). Zamykana, tajemniczo wyglądająca skrzyneczka, pomieści aż pięć zegarków. To dobra alternatywa dla par, które mogą wspólnie przechować swoje akcesoria, a tym samym zaoszczędzić miejsce w szafie czy na komodzie.

Krótkie wyjazdy za granicę

Na liście postanowień noworocznych warto uwzględnić wyjazdy. W natłoku pracy i obowiązków zapominamy o odpoczynku, który jest niezbędny. Na pewno uda nam się wygospodarować kilka dni w roku na parę weekendowych wyjazdów za granicę. Dodatkowo podróże te wcale nie muszą być drogie. Śledząc oferty linii lotniczych, bilety do europejskich miast można upolować już za kilkadziesiąt złotych w obie strony. Zamiast siedzieć nad książkami z języka obcego, warto przetestować swoje umiejętności podczas rozmowy z tubylcami. Dzięki krótkiemu wyjazdowi zregenerujemy swój umysł, poznamy nową kulturę, podszlifujemy język obcy i wrócimy do pracy z nowymi pomysłami i energią. W ten sposób połączymy przyjemne z pożytecznym.

Odpowiednia ilość snu zamiast restrykcyjnej diety

Postanowienie to wydaje się błahe, lecz wcale takie nie jest. Osoby chcące schudnąć i wyrzeźbić sylwetkę w szczególności powinny wziąć sobie to postanowienie do serca. Mordercze treningi i restrykcyjna dieta może nie przynieść takich efektów jak odpowiednia ilość snu połączona ze zdrowym odżywianiem. Zarówno mała, jak i za duża ilość snu nie jest dobra dla naszego zdrowia. Osoby, które siedzą po nocach i nie dosypiają, powinny zorganizować sobie dzień w taki sposób, aby małymi krokami wydłużać godziny snu. Śpiochy spędzające w łóżku ponad 10 godzin powinny natomiast ustawić sobie budzik dwie godziny wcześniej, a wolny czas spożytkować na przykład na ćwiczenia rozciągające czy przygotowanie pełnowartościowego śniadania. Jesteśmy pewni, że organizm wam się za to podziękuje. Ponadto ważnym czynnikiem jest efektywne zarządzanie swoim czasem. Zamiast siedzieć przed telewizorem, oglądając kolejny odcinek serialu, wolną chwilę można poświęcić na spacer z przyjaciółmi lub wyjście na lodowisko, basen, siłownie czy rower. Każda aktywność fizyczna to dodatkowo spalone kalorie.

 Zobacz też:



Artykuł sponsorowany
Co sądzisz o tym artykule?
75
9
Wybrane dla Ciebie
Komentarze
0