Zaskakujące miejsce dla turystów. "Jestem prezydentem Demokratycznej Republiki San Escobar"

"Bitwa o gości"
Źródło: Dzień Dobry TVN
Bitwa o gości - innowacyjne atrakcje
Bitwa o gości - innowacyjne atrakcje
Jakie opłaty mogą zaskoczyć w hotelu?
Jakie opłaty mogą zaskoczyć w hotelu?
Miał być widok na morze, a jest na... śmietnik
Miał być widok na morze, a jest na... śmietnik
Jak wybrać idealny hotel na wyjazd z dziećmi?
Jak wybrać idealny hotel na wyjazd z dziećmi?
Gwiazdki hotelowe pod lupą
Gwiazdki hotelowe pod lupą
Wizyty w hotelu zwykle są wyjątkowo przyjemne. Wiedzą o tym uczestnicy nowego programu "Bitwa o gości", którzy w kolejnym odcinku odwiedzą zaskakującą Republikę San Escobar. Ponadto w Dzień Dobry TVN pojawiła się ekspertka ds. hotelarstwa, która opowiedziała o ukrytych opłatach czyhających na potencjalnych gości tego typu obiektów. Na co zwrócić uwagę?

Nowy odcinek "Bitwy o gości"

W najnowszym odcinku programu "Bitwa o gości" poznamy właścicieli kolejnych czterech, wyjątkowych obiektów. Kamery TVN pojawiły się w Republice San Escobar, hotelu w Sanoku, osiedlu domków w Bieszczadach oraz w spa w Beskidach. Konkurenci odwiedzą się, by sprawdzić, czy cena oferowanych atrakcji jest adekwatna do proponowanych warunków. Pierwszy z obiektów szczególnie zainteresował uczestników programu. Na bohaterów czekały liczne atrakcje, wspólny posiłek oraz dyskusja na temat pracy w hotelarstwie.

- Jestem prezydentem Demokratycznej Republiki San Escobar. Ta nazwa była na tyle śmieszna i abstrakcyjna, że bardzo dobrze się przyjęła jako nazwa naszego obiektu. Motywem obiektu jest "Wrzuć na luz" - stwierdził właściciel nietypowego obiektu.

Kolejny odcinek "Bitwy o gości" 22 października w stacji TVN o 17:30 lub na Player.pl.

Jakie opłaty mogą zaskoczyć w hotelu?

Przy okazji promocji najnowszego odcinka programu "Bitwa o dom" w Dzień Dobry TVN pojawiła się ekspertka ds. hotelarstwa Marta Klepka. Gościni opowiedziała o ukrytych opłatach, które mogą nas zaskoczyć, gdy wybieramy się na urlop. Alkohol i przekąski w hotelowym barku, opłata klimatyczna czy korzystanie z wi-fi - to tylko kilka usług, które bywają dodatkowo płatne w tego typu obiektach.

- Room service to więcej pracy dla personelu. [...] To indywidualna usługa dedykowna indywidualnej osobie. [...] My mamy na bardzo wysokim poziomie hotele - stwierdziła ekspertka.

Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.

Zobacz także:

podziel się:

Pozostałe wiadomości