Czym jest Heinz Selection?
Heinz Selection jest skierowany do burgerowni (poniżej pięciu lokali pod tą samą nazwą). Projekt jest unikatową okazją dla lokali gastronomicznych, by dołączyć do programu partnerskiego Heinz. W ramach projektu zwycięzcy otrzymują dostęp do unikatowych produktów Heinz, możliwość skorzystania z wiedzy ekspertów marki, udział w wydarzeniach organizowanych przez Heinz, a także szansę na rozwój, rozpoznawalność i przede wszystkim pozyskanie nowych klientów.
Proces dostania się do Programu Heinz Selection w Polsce składał się z trzech etapów. Najpierw burgerownie z całej Polski zgłaszały swoją chęć udziału w konkursie za pośrednictwem formularza. Później przeprowadzono półfinały regionalne, podczas których wybrano 20 najlepszych lokali. Wielki finał odbył się 25 marca 2023 roku podczas Gastrotargów SMAKKi w warszawskim EXPO XXI.
Finaliści mieli za zadanie przygotować swojego popisowego burgera z użyciem sosu Heinz. Międzynarodowe jury, z udziałem gościa specjalnego, influencera i YouTubera "Maciej Je", oceniało smak i wygląd burgera, ale również sposób pracy kucharza.
Finał Heinz Selection
Rywalizacja była zacięta. 20 finalistów wykazało się nie tylko kreatywnością w gotowaniu, ale przede wszystkim umiejętnościami i wiedzą z dziedziny kulinariów. Ostatecznie zwyciężyło 10 burgerowni w Polsce, które zostały objęte globalnym programem partnerskim Heinz Selection. Oto oni:
- Family American Food by Olek (Płock)
- TRUST Burger & Drink Bar (Legionowo)
- Road American Restaurant (Wrocław)
- HAMBURG Slow Food (Opole)
- Olymp Burger House (Radom)
- MNIAM MNIAM (Zawiercie)
- Burger Boy (Rzeszów)
- Cochise (Łódź)
- Browar Bałtów
- Wół na Stół (Warszawa)
Źródło zdjęcia głównego: mat. prasowe