Materiał promocyjny

Moda na gaming. Kacper Jasiński z „Top Model” w najnowszej kampanii Lenovo Legion

Kacper Jasiński i Marcin Tyszka w kampanii Lenovo
Backstage kampanii Lenovo Legion
Źródło: mat. prasowe
Pasja to niewątpliwie bardzo ważny aspekt naszego życia. To dzięki niej możemy wyrazić siebie i dać upust swojej energii i emocjom. Szczęśliwie rzeczywistość, w której żyjemy, pozwala nam realizować się na wielu płaszczyznach, które często pozwalają łączyć zainteresowania. Tak też stało się w przypadku Kacpra Jasińskiego z „Top Model” – właśnie wziął udział w najnowszej kampanii Lenovo Polska, w której, pozując przed obiektywem Marcina Tyszki, promuje linię gamingowych komputerów Legion.

Legion: komputer do zadań specjalnych

Laptop Legion 5 6. generacji został wyposażony przez swoich twórców we wszystko, co potrzebne do zwyciężania: procesor AMD Ryzen™ 7 5800H, kartę graficzną NVIDIA® GeForce RTX z serii 30x oraz 15-calowy ekran o rozdzielczości FHD i częstotliwością odświeżania do 165 Hz. To laptop bez kompromisów.

Lenovo, tworząc Legiona 5 6. generacji, podkreśliło, jak ważny dla graczy jest dźwięk. Laptop otrzymał technologię Nahimic, która znacznie wzmacnia wrażenia z gry, oferując realistyczne i trójwymiarowe audio – dzięki wizualnemu wskaźnikowi kierunków na ekranie, gracz widzi, z których stron dochodzą ważne dźwięki więc nic go nie zaskoczy.

Kacper Jasiński w kampanii Lenovo Legion
Kacper Jasiński w kampanii Lenovo Legion
Źródło: mat. prasowe/ fot. Marcin Tyszka

Styl Legiona 5 6. generacji podkreśla klawiatura TrueStrike wyposażona w specjalne klawisze multimedialne, klawiaturę numeryczną, większe klawisze strzałek, a do tego jasne białe podświetlenie – to robi wrażenie. Dodatkowo, dzięki technologii Legion Coldfront 3.0. gracze nie muszą martwić się o przegrzanie. Nowy tryb wykorzystuje sztuczną inteligencję do podtrzymywania płynności działania i eliminowania opóźnień w najbardziej wymagających grach, a Q Control 4.0 umożliwia wybór między wydajnością w trybie turbo a wydłużoną żywotnością baterii.

Dla fanów rozgrywki na najwyższym poziomie Lenovo przygotowało pakiet serwisowy Premium Care. Do wszystkich komputerów Legion wyposażonych w karty graficzne GeForce RTX30 wsparcie techniczne dodawane jest w standardzie. Jest to m.in. obsługa wysoko wykwalifikowanego technika poprzez infolinię, czat czy e-mail, priorytetyzacja części, naprawa sprzętu z dojazdem do klienta oraz coroczna kontrolę kondycji komputera.

Wyjątkowa kampania Lenovo Legion

Kacper Jasiński i Marcin Tyszka w kampanii Lenovo Legion
Kacper Jasiński i Marcin Tyszka w kampanii Lenovo Legion
Źródło: mat. prasowe

Najważniejszym elementem kampanii Lenovo Polska stała się lifestyle’lowa sesja zdjęciowa, w której Kacper Jasiński, uczestnik jubileuszowej, 10. edycji programu „Top Model”, trzymając w rękach komputer Lenovo Legion, stanął przed obiektywem jednego z najbardziej znanych na świecie polskich fotografów, Marcina Tyszki. Skąd pomysł na taką współpracę?

Kacper w naturalny sposób wpisuje się w wizerunek marki Lenovo Legion. Jest młodym i ambitnym przedstawicielem nowego pokolenia, które z wielkim zapałem szuka coraz lepszych rozwiązań technologicznych i mogą mu towarzyszyć w jego codziennym życiu. Na szczególną uwagę zasługuje gaming, w którym jesteśmy jedną z najczęściej wybieranych marek na rynku. Gaming jest i będzie niewyczerpanym źródłem inspiracji, a marka Lenovo Legion cały czas tworzy produkty spełniające wymagania wielu milionów graczy na całym świecie. Współpracując z Kacprem mamy możliwość dotarcia do nowej grupy docelowej. Tym bardziej, że w DNA marki Lenovo Legion jest wpisane hasło „Stylowy na zewnątrz, drapieżny wewnątrz” i Kacper wraz ze swoją gamingową pasją świetnie z nią współgra. Na co dzień realizuje się w modelingu, zaś „po godzinach” to gaming jest jego dominującą aktywnością. Nasza współpraca z pewnością jeszcze bardziej zwiększy rozpoznawalność marki Lenovo Legion w Polsce
mówi Ewelina Woldan, Brand Marketing Expert w Lenovo Polska. 
Kacper Jasiński w kampanii Lenovo Legion
Kacper Jasiński w kampanii Lenovo Legion
Źródło: mat. prasowe/fot. Marcin Tyszka

Również Kacper zdradził, dlaczego zdecydował się nawiązać współpracę z marką:

Bardzo cieszę się, że stałem się częścią Lenovo i mogę współtworzyć wizerunek jednych z najbardziej rozpoznawalnych komputerów gamingowych na świecie. Legion 5 6. generacji jest sprzętem z najwyższej półki. Dzięki tej „bestii” mogę grać w najbardziej wymagające tytuły, na najwyższych ustawieniach. Dużą zaletą jest jego mobilność, mogę zabierać laptopa w plecaku, gdzie tylko chcę. Jest to dla mnie ważne, ponieważ granie bardzo mi pomaga odnaleźć się w nowej sytuacji bez względu na miejsce, mogę relaksować się wieczorem po pracy i „wejść” w ten świat, który już znam od wielu lat 
mówi Kacper Jasiński.
Lenovo Legion x Kacper Jasiński
Kacper Jasiński w kampanii Lenovo Legion
Kacper Jasiński w kampanii Lenovo
Kacper Jasiński w kampanii Lenovo
Kacper Jasiński w kampanii Lenovo Legion
+1
Zobacz galerię
Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości