Jeden z najbardziej cenionych obecnie fotografów w Paryżu, zaczynał jako asystent Karla Dickensona, do którego sam zgłosił się po pracę. Pomimo braku znajomości języka, jego niekonwencjonalne pomysły i dbałość o detale pomogły mu wybić się na niezwykle konkurencyjnym paryskim rynku fotografii reklamowej. Jego specjalnością jest martwa natura, co zagwarantowało mu współpracę z takimi markami jak Celine, Dior czy Chanel.
Na planie nowego filmu beauty rozmawiała z nim Anna Kalczyńska, której opowiedział o powierzonym mu zadaniu, którym jest jak najlepiej sfotografować produkt.
Najważniejszy Lagerfeld
Regularnie zapraszany do współpracy z francuskim magazynem Narcisse, ukazującą się dwa razy w roku biblią inspiracji świata mody, urody i sztuki, tworzy zdjęcia nie podporządkujące się konwencjom świata urody. Niemniej jednak, za jedno z najważniejszych w swojej karierze uważa zdjęcie Karla Lagerfelda, które zrobił w trakcie udzielanego przez niego wywiadu. Fotografia trafiła później na łamy wielu edycji Vogue’a, a także innych magazynów modowych.
Plany na przyszłość
Zapytany o swoje zawodowe marzenia, stwierdza że chciałby dalej robić to, co dotychczas – pracować w swojej estetyce i cieszyć się uznaniem klientów i współpracowników.
Zobacz też:
Mary McCartney. Co robi córka sławnego Beatelsa?
Krystyna Varanka. Polska fotograf, która pracowała dla królowej Elżbiety II
Fotografia artystyczna – pomysły na artystyczne zdjęcia
Autor: Gaba Kopyto